Gå til innhold

Til dere som ikke ville vite kjønnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønte dere hva det var, før babyen ble født? Er kansje litt "lettere" hvis man har noen barn fra før. Her venter vi nr 2 og vil ikke vite kjønnet=) 

Anonymous poster hash: 5ceb7...61f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde to gutter og ville ikke vite kjønnet til sistemann.vi var begge overbeviste om at det var enda en gutt,men vi tok skrekkelig feil! ;)

Anonymous poster hash: 0566e...e76
Skrevet

Vi ville ikke vite hva vi ventet med noen av de. Har 2 barn, en jente og en gutt. Hadde ingen anelse på hva som skjulte seg i magen.. Hadde kanskje en litt sterkere følelse på sistemann, men følte aldri at jeg var bombesikker :)

Anonymous poster hash: d694a...e9e

Skrevet

Nå har vi fått vite kjønnet begge ganger, men jeg har allikevel "visst" før ultralyd(og før graviditet) hvilket kjønn det ble. Med nr 1 fikk vi ikke vite det før uke 28, men magefølelsen min var sterk og stemte.

Med nestemann har vi ikke tenkt å få vite kjønn, har lyst å ha det som overraskelse. Og selv nå før jeg er gravid har jeg en følelse for hvilket kjønn det blir.

Anonymous poster hash: 4e1c9...a1c
Skrevet

Vi visste ikke kjønnet på vår lille prins. Alle sa jeg hadde jentemage, og at alle tegnene stemte for at jeg skulle få jente, så av den grunn trodde jeg vel litt selv at det ble jente, og ble veldig overrasket da verdens fineste prins kom :)

Skrevet

Vi ville ikke vite kjønnet, men jeg var overbevist om at jeg ventet jente. Hadde til og med med meg rosa klær på sykehuset (hadde både rosa og blå hjemme som var arvet). Men det ble en gutt da :)

Kommer ikke til å ville vite kjønnet en evt neste gang heller, synes det var så utrolig spennende å ikke vite!

Anonymous poster hash: ff47e...f05
Skrevet

Ble ikke overrasket over at det var jenter begge ganger.for meg var det likegyldig om jeg fikk vite hva der var eller ei, mannen ville vite.

Anonymous poster hash: ede64...717

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...