Gå til innhold

Babycall.... trenger jeg det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kjøpt babycall, men vurderer det. Baby er 2, 5 mnd og sover på vårt soverom. Men føler jeg blir litt låst når han sover og jeg skal gjøre andre ting.

Vi har 3etasjer, soverom i 3 etasje. Skal jeg vaske og brette tøy må jeg i 1. Da hører jeg ikke om han våkner.

Har også hund og det hadde vært veldig greit å kunne gå en liten tur på morgenen uten å kle på babyen og ta han med ut også. Tør ikke gå ut nå tilfelle han skulle våkne mens jeg er ute. Er ikke snakk om å gå langt, ser huset hele tiden.

Til dere som kommer til å si at det ikke går ann å gå ut av huset mens babyen sover, det er snakk om maks 5 minutter og jeg kan ikke bli påkjørt eller liknende i mellomtiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde definitivt kjøpt meg en babycall.

Anonymous poster hash: eddca...2a6
Skrevet

Kjøp babycall du, så slipper du de bekymringene du har nå.

Jeg kunne nok ikke vært foruten.

Skrevet

Hadde kjøpt babycall..

Babycall er veldig kjekt, det er faktisk ikke fandens verk som man skulle tro når man leser her inne.. :P

Anonymous poster hash: 40865...14e
Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg hadde ikke klart meg uten!!! Og jeg har tre barn i alder 1-6 år.. (og hus på 3 etasjer...)

Skrevet

Takk for svar. Noen tips til hva som er bra? Må ha dekning mellom 3 etasjer og noen hundre meter utenfor huset

Skrevet

Det høres ut som om du kan ha stor nytte av baby cal, selv om du selvsagt kan klare deg uten. Jeg bruker baby call på samme måten, men vil ikke at den skal stå på hele natten på grunn av stråling. Kjøpte også den med minst stråling (da vi kjøpte var det super nova), og setter den litt unna babyen når det er mulig.

Anonymous poster hash: c0738...0fa

Skrevet

Hadde definitivt kjøpt baby call. Er det egentlig noe å lure på i ditt tilfelle? Vi har super nova og er veldig fornøyd. Bruker den hver dag. Vi har veldig stort hus og det er ikke sjans å høre barna uten, spesielt ikke hvis vi ser på tv og film med høy lyd. Hvis minste sovner i bilen på vei hjem legger vi babycallen i bilen så slipper vi å sjekke hvert 2 minutt. Når han var mindre la vi den i nærheten av vogna når han sov ute.

Anonymous poster hash: 5c921...2fd

Skrevet

Helt klart babycall .Vi har hatt med alle 3 og den er fortsatt i bruk nå som minste sover på eget rom.Avent sine er bra og gå gjerne litt opp i pris så slipper du å stille inn kanaler og evt få innn andre på babycallen.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Babycall er gull verdt :)

Vi vurderer å selge vår siste nå (hadde 2 de første 4 mnd med to små i hus) nå er ungene snart 2 og 3 år, og de sover vegg i vegg med oss.. Grunnen til at vi har hatt vår så lenge, er at vi bodde i et hus som nesten var lydtett fra rom til rom, føltes mye tryggere å ha babycall, så man ikke "gikk glipp" av det om en eller begge ungene gråt :)

Skrevet

Enig! BabyCall er supert :) jeg var skeptisk så fy, men Nurket (snart 4 mnd.) har blitt mye mer vár på lyder. Han sover mye bedre når han tar lurene sine på soverommet vårt enn i stuen.

Løp og kjøp!

Skrevet

Høres ut som du trenger en babycall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...