Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Dattera mi gått i barnehage siden hun fylte 1 år, og her gråtes det og skrikes hver eneste morgen, på ettermiddagen når hun er blitt hentet og på kveld om at hun absolutt ikke vil gå i barnehagen. Skjønner ikke hvor jeg skal vende meg hen eller hvem jeg skal spørre om hjelp fra. Avdelingen har ikke pedleder og styrer tar ikke dette seriøst da hun slutter å gråte 5 min etter at jeg har dratt. Hun er nå 3 år gammel. Jeg er helt desperat da dette går mye utover dagen min og svangerskapet (er fødeklar) Hjeelp!!! :( Anonymous poster hash: 57b8f...17a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Avdelingen har ikke ped.leder?! Anonymous poster hash: 339ba...b3a
☆☆☆ Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Ikkje så lett å få til sikkert, men eg hadde heilt klart prøvd å få bytte barnehage. Det virkar ikkje som at dei evnar å møte barnets behov, i alle fall når dei ikkje tek problemet på alvor. Endret 22. oktober 2013 av ★
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Avdelingen har ikke ped.leder?! Anonymous poster hash: 339ba...b3a Nei, det har dem ikke hatt på to år. Hi Anonymous poster hash: 57b8f...17a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Ikkje så lett å få til sikkert, men eg hadde heilt klart prøvd å få bytte barnehage. Det virkar ikkje som at dei evnar å møte barnets behov, i alle fall når dei ikkje tek problemet på alvor. Hun gikk i en annen barnehage det første året, og til tross for en ungt miljø blant de ansatte og ped.leder, slet jeg med samme problem. Gråt, skrik og hyling. Den barnehagen var lenger unna, så hun gråt hele veien i tbanen også. Hi Anonymous poster hash: 57b8f...17a
Mamma_til_2 Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg hadde hatt henne hjemme når jeg hadde mulighet, det er tydelig at hun ikke trives i bhg (den bhg) er det er stor bhg? og hvorfor har de ikke ped?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Vi har vært gjennom akkurat det samme, og jeg forstår altfor godt hvordan du har det! Datteren vår fant seg aldri til rette i barnehagen, selv om hun alltid hadde mange venner og mange å leke med. Hver levering var et helvete!! Dessverre har jeg ingen gode råd. Jeg var veldig bekymret når hun i år skulle begynne på skolen. Gruet meg fryktelig til første dagen jeg skulle levere henne. Utrolig nok har dette gått helt knirkfritt, og det har ikke falt en tåre etter at hun sluttet i barnehagen! Anonymous poster hash: 5fef3...d18
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Min datter byttet avdeling i vår, og gråt hver morgen i to mnd. Plutselig sluttet hun, og det var den dagen jeg lot henne ta med en bamse fra hjemme. Har en avtale med barnehagen om at den skal på hylla i det øyeblikket jeg snur ryggen til, og det fungerer bra. Forstår at du blir trist og sliten av dette, men mest sannsynlig har styrer rett i at det går fort over, og at du ikke trenger å bekymre deg. Jeg ba om en samtale mens det stod på som verst, og det var veldig godt. Da la barnehagen og jeg litt felles strategi for å takle det. Selv uten pedleder må du jo få en samtale! Anonymous poster hash: fc161...fb3
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 De må da ha en ped leder?? Det er jo et krav fra staten!! Anonymous poster hash: 37418...6d0
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #10 Skrevet 22. oktober 2013 Hvis ikke de har pedleder, så må de jo ha en assistent som vikarier som pedleder i det minste. Hvem lager planer, hvem har foreldresamtaler, hvem bestemmer? Jobber styreren på avdelingen? Anonymous poster hash: 5bfd3...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå