Gå til innhold

Noen som er sammen med en evenukk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: e7b44...65d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok av menn som ikke har baller, men evnukk? Jeg tror det er en ekstremt sjelden sak. Impotent er ikke det samme som evnukk. Bare en konsekvens av å miste... familiejuvelene.

Anonymous poster hash: 59409...6e0
Skrevet

Evenukk? Er ikke det en mann som mangler mannlige hormoner, så de aldri kommer i puberteten?

Det vil jo i så fall bli behandlet ved at de får testosteron i tablettform...

Anonymous poster hash: 28978...1ec
  • 1 år senere...
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 424ee...c53

Skrevet

Evenukk? Er ikke det en mann som mangler mannlige hormoner, så de aldri kommer i puberteten?

Nei. Evenukk er en som har fått fjernet sine edlere deler.

Anonymous poster hash: 04930...2f4

Skrevet

Ja

Jeg var på utveksling fra en kristen høyskole og en del av utvekslingen var å frelse hedninger. Derfor dro jeg til sultanens palass og gikk under cover i haremet. Jeg likte ikke behandlingen sultanen ga meg på soverommet, derfor begynte jeg å drømme om en mann uten ønske og mulighet til å besudle meg. Lite visste jeg at en slik mann var rett under nesen min, likevel kjente jeg en sterk trang til å tørrhumpe på låret hans og blikk ble utvekslet. Da han en dag sto utenfor med en stjålet kamel så jeg mitt snitt og jeg hoppet opp mellom pukklene. Vi rømte sammen gjennom ørkenen til et kristent område der vi giftet oss.

Han er fremdeles hedning, men jeg får humpe på låret hans uten gjenytelser, det er den eneste måten å leve ut et ekteskap på.

Anonymous poster hash: 289d8...ca5
Skrevet

Nei. Evenukk er en som har fått fjernet sine edlere deler.

Anonymous poster hash: 04930...2f4

Feil. En EVNUKK er også en mann som ikke produserer hormoner i sine testikler. Dette er da medfødt og han vil da rett og sett ikke nå puberteten da testiklene ikke produserer hormoner. Det er OGSÅ betegnelsen på kastrerte menn.

Skrevet

Ja

Jeg var på utveksling fra en kristen høyskole og en del av utvekslingen var å frelse hedninger. Derfor dro jeg til sultanens palass og gikk under cover i haremet. Jeg likte ikke behandlingen sultanen ga meg på soverommet, derfor begynte jeg å drømme om en mann uten ønske og mulighet til å besudle meg. Lite visste jeg at en slik mann var rett under nesen min, likevel kjente jeg en sterk trang til å tørrhumpe på låret hans og blikk ble utvekslet. Da han en dag sto utenfor med en stjålet kamel så jeg mitt snitt og jeg hoppet opp mellom pukklene. Vi rømte sammen gjennom ørkenen til et kristent område der vi giftet oss.

Han er fremdeles hedning, men jeg får humpe på låret hans uten gjenytelser, det er den eneste måten å leve ut et ekteskap på.

Anonymous poster hash: 289d8...ca5

Jøss, så mye rart som dukker opp her inne...............

Anonymous poster hash: b4e8d...baf

Skrevet

Ja  Jeg var på utveksling fra en kristen høyskole og en del av utvekslingen var å frelse hedninger. Derfor dro jeg til sultanens palass og gikk under cover i haremet. Jeg likte ikke behandlingen sultanen ga meg på soverommet, derfor begynte jeg å drømme om en mann uten ønske og mulighet til å besudle meg. Lite visste jeg at en slik mann var rett under nesen min, likevel kjente jeg en sterk trang til å tørrhumpe på låret hans og blikk ble utvekslet. Da han en dag sto utenfor med en stjålet kamel så jeg mitt snitt og jeg hoppet opp mellom pukklene. Vi rømte sammen gjennom ørkenen til et kristent område der vi giftet oss. Han er fremdeles hedning, men jeg får humpe på låret hans uten gjenytelser, det er den eneste måten å leve ut et ekteskap på. Anonymous poster hash: 289d8...ca5

LOL.

Kan dette være en sånn "Historier fra virkeligheten" som kommer på trykk i Hjemmet mon tro? ;)

Anonymous poster hash: 52bef...0be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...