Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg og min samboer har slitet i nesten 10 år med og få nr 2... I sommer så fant jeg på nette an artikkel om Dong Quai med Damiana Og ble gravid første mnd men mistet desverre igjen i august..men vi ga ikke opp og nå sitter vi her igjen og er gravide uke 6... Tenker det kan være greit å prøve i allefall Anonymous poster hash: b6e0f...9f2
Vera831 Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Gratulerer masse!! Fantastisk!! Det må være noe med Dong Quai. Vi prøvde 1,5 år før jeg prøvde Dong Quai og ble gravid med en gang. Mistet uke 4+3... Prøvde så Vitex agnus castus i 3mnd før jeg igjen tok Dong Quai og ble gravid med en gang igjen og nå er jeg i uke 13 Endret 22. oktober 2013 av Vera831
great Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Gratulerer masse!! Fantastisk!! Det må være noe med Dong Quai. Vi prøvde 1,5 år før jeg prøvde Dong Quai og ble gravid med en gang. Mistet uke 4+3... Prøvde så Vitex agnus castus i 3mnd før jeg igjen tok Dong Quai og ble gravid med en gang igjen og nå er jeg i uke 13 Er det så enkelt . Eller er det bare troen som flytter fjell . Har prøvd det meste . Får man tak i det på helsekosten el. nett ? Sitter den ikke til jul blir det Dong quai . Flere som vil være med ? .
**Cayenne** Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Fås på helsekost. Jeg prøver det for andre måned på rad nå, så får vi se...
great Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Du får være min prøvekanin . Funker det for deg , gjør det kansje det for meg også . Heier på deg .
Ventende2 Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Glemte å skrive da at vi har vært igjennom 2 runder IVF uten hell så dette var siste utvei Har selv aldri hatt troen derfor aldri prøvd før nå
**Cayenne** Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Du får være min prøvekanin . Funker det for deg , gjør det kansje det for meg også . Heier på deg . Kan jo hende jeg har fått tette eggledere eller noe siden sist, da... Kan ikke du også prøve, da?
great Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Du får være min prøvekanin . Funker det for deg , gjør det kansje det for meg også . Heier på deg . Kan jo hende jeg har fått tette eggledere eller noe siden sist, da... Kan ikke du også prøve, da? . Skal bare igjennom kikkhullsopperasjonen først ( om ca 14 dager ) Så er jeg med .
great Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 14 dager gikk fort . Skal oppereres mandag. Regner med at neste uke blir sofa ,aipad, og strikking,interiørblader. Vi får skrive en liste ,og lage et nytt forum. Dette er mitt siste håp . For og hjelpe på fikk jeg en pose av en veninde med eggløsnings og graviditetstester . Det hører med til historien at hun har vært en sliter i over to år med to ma og en sa. Historien endte godt med et barn født i aug. Så ikke gi opp damer , det finnes mange solskinshistorier .
Shamy Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Hei jenter! Hvordan fungerer dong quai? Når skal man bruke det? Ble veldig interessert har slitt lenge og prøver det meste som kan bidra!
great Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Samme spørsmål her . Nå satser jeg alt mot nyttår. Hva mener mennene deres om alt dere gjør for at det mulig kan klaffe ?
**Cayenne** Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Skal brukes fra tr og fram til el. Skal virke hormonbalanserende. Her kom tr i dag, flere dager for sent. Fikk en svakt positivt test over tiden på mandag, så tror det var en tidlig sa/kjemisk. Første gang det har skjedd noe - kan være DQ, eller akupunkturen jeg har begynt med.
guggu Skrevet 4. november 2013 #15 Skrevet 4. november 2013 Jeg er med:-D må bare få bestilt produktet pr nett da vi ikke har helsekost her. Prøver gjerne noe nytt, og håper det hjelper. Hold oss oppdatert dere som er i gang, og så krysser vi fingrene
guggu Skrevet 5. november 2013 #16 Skrevet 5. november 2013 Tjoho da er to bokser bestilt :-D bare synd jeg hadde tr i forrige uke..
**Cayenne** Skrevet 5. november 2013 #17 Skrevet 5. november 2013 Begynte dere mens dere hadde tr? Hørt det kan forsterke blødningen. Begynte nå igjen på cd 3 da blødningen var nesten borte, men da kom den tilbake...
-EMMA- Skrevet 6. november 2013 #18 Skrevet 6. november 2013 Kan man bruke dette om man går på Pergotimekur/hormonkurer?
mammadrøm Skrevet 9. november 2013 #19 Skrevet 9. november 2013 Kan dette brukes mens man holder på med ivf?
guggu Skrevet 11. desember 2013 #20 Skrevet 11. desember 2013 Jeg er i gang :-D noen flere? Tar to tabletter morgen og kveld var litt usikker på doseringen men det var det jeg endte opp med... gleder meg til jul ;-)
great Skrevet 13. desember 2013 #21 Skrevet 13. desember 2013 Har delvis kastet inn håndkleet . Orker ikke mer etter to års prøving . Men blir dere gravide alle mann , må jeg kansje revurdere det . Lykke til alle sammen .
Vera831 Skrevet 15. desember 2013 #22 Skrevet 15. desember 2013 Har delvis kastet inn håndkleet . Orker ikke mer etter to års prøving . Men blir dere gravide alle mann , må jeg kansje revurdere det . Lykke til alle sammen . Skjønner at det er tungt, vi prøvde også i to år (!) før spiren satt. Hadde fått nok av leger og gynekologer som aldri fant noe feil med oss, så jeg begynte å eksperimentere med naturmedisin... Vil nødig plage deg med diverse ting du bør prøve, men må bare foreslå forsiktig en ting: Vitex agnus castus. Har du prøvd dette? Tyske leger gir dette til sine pasienter som sliter med å bli gravide.. http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/vitex_a-c.htm
great Skrevet 15. desember 2013 #23 Skrevet 15. desember 2013 Har delvis kastet inn håndkleet . Orker ikke mer etter to års prøving . Men blir dere gravide alle mann , må jeg kansje revurdere det . Lykke til alle sammen . Skjønner at det er tungt, vi prøvde også i to år (!) før spiren satt. Hadde fått nok av leger og gynekologer som aldri fant noe feil med oss, så jeg begynte å eksperimentere med naturmedisin... Vil nødig plage deg med diverse ting du bør prøve, men må bare foreslå forsiktig en ting: Vitex agnus castus. Har du prøvd dette? Tyske leger gir dette til sine pasienter som sliter med å bli gravide.. http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/vitex_a-c.htm . Hvor får jeg tak i det ? Og hvordan , når i syklusen skal jeg begynne ? Planen er og ha en lang og god juleferie, så får jeg se om jeg er klar til og begynne på nytt i det nye året .
Vera831 Skrevet 18. desember 2013 #24 Skrevet 18. desember 2013 Vitex kjøpes her: http://www.helsekosten.dk/agnus_castus_dr%C3%A5ber-p-18225.html Foreslår tinktur "Agnus Castus Dråper" da denne skal ha bedre effekt enn i tablettform. Ta 40 dråper i litt vann (bruk glass og ikke skje) på tom mage hver morgen og vent gjerne 15 min før du pusser tenner eller spiser/drikker noe. Ikke puss tennene før du inntar vitex da tannpasta kan "minske" effekten. Start med urten gjerne med en gang uavhengig hvor i syklusen du er i. Ta denne hver dag i syklusen (selv når du får mensen) og slutt først ved positiv test. Jeg tok vitex i 3 mnd før jeg prøvde igjen med Dong Quai. Og i løpet av disse 3 mnd ble min luteafase forlenget fra 4 dager til 14! (jeg målte min kroppstemperatur hver morgen og så ut fra dette lengden på luteafase og follikkefase). Tror det er årsaken til at vi sleit med å bli gravide, at ikke egget fikk nok tid til å feste seg skikkelig før mensen kom. Har trua på slike urter, for de hjalp meg Ønsker deg masse lykke til!!
great Skrevet 20. desember 2013 #25 Skrevet 20. desember 2013 kjøpte bidronning gele i dag. Leste at det kan bootse egget. Venter tr i romjulen. Man skal vist begynne på dag 1 og frem til eggløsning. Kjenner jeg lysner et håp . Litt rart og glede seg til og begynne på nytt. Hadde egentlig sagt at to års prøving var nok. Men så er jeg å kjent for og være en super womman, som aldri gir seg . Kansje det blir et nytt år med nye muligheter ... !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå