Gå til innhold

Noen som aner hva dette er? Skyggestreker

Anbefalte innlegg

Hei :-) Sniker meg så vidt inn her igjen etter en liten pause herfra.. Hadde MA med utskrapning 17.sept og trengte å koble ut all babygreier en stund!

Jeg har brukt eggløsningstester denne måneden for å sjekke syklus litt, og syklusen min og nokså normal tror jeg. Eggløsning var for 11 dager siden og jeg har siden 9 dpo hatt svake skyggestreker på billigstrimler! Jeg ser kun strekene i veldig spesielle lys, men de kommer fram når jeg tar bilde av de :-/ Dagene har gått og testene blir det samme- ikke noe sterkere.. Ventet mens på lørdag, men dukket ikke opp! Søndag hadde jeg antydning til blod i utfloden og en mini blodklump(beklager detaljer). Etter dette har jeg ikke sett noe mer til blod.. Men heller ingen klare tester!

Jeg har mensmurringer hver dag.. Fikk jeg 2 dager etter eggløsning! Føles som om tanta skal komme når som helst.

Kan alle disse billigstrimlene lure meg med så mange tester eller er det mulig at jeg er gravid igjen?

Det er ikke HCG etter MAen da jeg hadde blendahvite tester relativt kjapt etter utskrapning..

Jeg skal ærlig si at jeg er livredd.. Livredd for å skulle miste igjen! Vet ikke om jeg klarer og slappe av og glede meg over en graviditet igjen..Veldig glad dersom spiren sitter så fort igjen etter MAen, for jeg har vært helt knust..

Bare tenkt på å få en baby!

Føler meg så slem til og med, at jeg ikke har klart glede meg over andre sine perfekte svangerskap og skjønne babyer..

Føler meg skikkelig egoistisk!

Håper noen har noen kloke ord til meg :-) skal kjøpe meg en digitaltest, men vil bare høre deres erfaringer om dere har noen :-)

Det skal sies at jeg testet svaaak positiv 9 dpo i svangerskapet med MAen, men den ble bare mer og mer positiv for hver dag..

Derfor er jeg veldig usikker nå :-)

Ble litt langt dette, men tusen takk til alle som gidder å ta seg tid til å lese og svare meg..

God natt vakre jenter :)

Endret av EnNySpire:)

Fortsetter under...

Jeg har opplevd noe lignende etter min sa/utskrapning.

Fikk skyggestreker/svake positive tester flere dager, men de ble ikke sterkere.. Fikk så en menslignende blødning(kortere, mindre blod), og testene ble blendahvite igjen etter noen dager.

Mistenker at der dreier seg om en kjemisk graviditet..

Håper det ikke er det hos deg! :)

Anonymous poster hash: d01ca...e24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...