Gå til innhold

Jeg tror magen revner snart :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som om den ikke er stor nok i fra før har jeg skikkelig mageknip og luftsmerter. Føles ut som om magen er på bristepunktet. Skjønner ikke hvordan det skal være plass til noe som helst der inne. :-( Den er helt knallhard (ikke kynnere) men pga oppblåsthet som det ikke er plass for. Tror at enten sprekker tarmene, eller så går det hull på meg. Måtte bare syte litt med et meningsløst innlegg;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vil se bilder! :)

-og har selvsagt masse medlidenhet med deg, håper du ikke har lenge igjen :)

Anonymous poster hash: 433d3...bf4
Skrevet

Haha når magen er sprukket da eller? Har egentlig 10 uker igjen til termin, men regner (håper) de kommer før det. Bruker ikke å være like ille, men i kveld kjennes det som jeg skal gå i lufta.

Skrevet

Var sikker på å revne selv jeg. Eller at hele magen rett og slett skulle løsne og deise i bakken. Har ikke noe trøstende å komme med dessverre.. anna enn at den blir jæskla god og slapp igjen til slutt! Ikke lett å si hva som er verst egentlig:p hilsen tvillingmor

Anonymous poster hash: 6c13d...9e1

Skrevet

Hehe. Ja nå kan jeg i det minste gå med ettersittende klær å føle det er greit. ;-) Er vel verre etterpå. Ble ganske stor med nr 1 også å magen ble aldri den samme.. Full av store strekkmerker fra symfysen til langt over navlen. Løs hud som ikke kunne gjøres mye med heller. Blir vel ikke noe bedre denne gangen ;-) Men men nå har den jo båret frem snart 3 luv til verden så da får det vel duge. Er heldigvis godt gift med en mann som sier han synes jeg er vakker uansett. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...