Gå til innhold

Tidlig utltralyd

Anbefalte innlegg

Hei!

Stiger inn i dette forumet med stor glede, men med noen spørsmål :) jeg hadde uregelmessig mens etter pilleslutt.. Skulle hatt mens 17.sept, men den kom aldri.. Nå en mnd etter forventet mens testet jeg plutselig positivt!! :-) jeg aner ikke når unnfangelsen skjedde.. ;) bør jeg få tidlig ultralyd da? Skal til lege om ei ukes tid..

Noen med"erfaringer" rundt dette?

Anonymous poster hash: 1f04e...4fb

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144090469-tidlig-utltralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slutta på pilla i mai. Fikk mensen da.

Pga dette fikk jeg tidlig UL og henvisning av lege. Først fikk jeg en, da mente han at fosteret var 2-3 uker gammelt. Så fikk jeg en ny to uker senere for å sjekke om han hadde rett. Da var fosteret 4-5 uker og hjertet slo :)

Så skal jeg ha enda en når jeg er 10-11 uker for å se om de har tatt riktig på de to første.

er for å klare å fastsette termin.

Jeg er også i samme situasjon. Hadde gått 7 uker siden forrige mens når jeg testet positivt. Har også hatt ustabile og lange sykluser etter pilleslutt. Skal til legen på fredag og håper hun vil henvise meg til tidlig UL. Er jo greit å vite hvor langt en er kommet i svangerskapet.

Tok CBD sist uke som viste 1-2 og en ny idag som viste 2-3. Så tenker vel at jeg er ca. 4-5 uker på vei. Ikke 8 som mensterminen sier. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...