Gå til innhold

Ny uke, nye muligheter. Her er dagsmenyen min :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til frokost hadde jeg to plater med grove vafler m syltetøy og brunost på den ene.

Lunsj: Salat med pinjekjerner, tunfisk og masse egg, hjemmelaget creme fraiche dressing og et rundstykke med godt smør

Middag: Fiskesuppe og pannekaker

Kveldsmat spiste jeg to brødskiver, en med leverpostei, en med bringebærsyltetøy.

Hvordan ser denne "slankedagen" min ut for dere?? :)

Anonymous poster hash: 1ed13...fd4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du forsøker å få litt ekstra kilo på kroppen, skjønner jeg. Folk flest kaller det oppgilding, ikke slanking.

Anonymous poster hash: 7b485...336

Skrevet

Hvis det er meninga å slanke deg ville jeg fjernet vafler, syltetøy, brunost og pannekaker.. Dette er ting som ikke har noen verdens ting med sunt kosthold å gjøre.

Skrevet

Heheheheh! :P

Anonymous poster hash: b9b50...76a
Skrevet

Til frokost hadde jeg to plater med grove vafler m syltetøy og brunost på den ene.

Lunsj: Salat med pinjekjerner, tunfisk og masse egg, hjemmelaget creme fraiche dressing og et rundstykke med godt smør

Middag: Fiskesuppe og pannekaker

Kveldsmat spiste jeg to brødskiver, en med leverpostei, en med bringebærsyltetøy.

Hvordan ser denne "slankedagen" min ut for dere?? :)

Anonymous poster hash: 1ed13...fd4

Frokos: hvaregrøt med gresskarkjerner, solsikkefrø og kanel på toppen (ikke smør eller sukker i ) kan være et alternativ.

Lunsj: salat som du laget i dag, men istede for mye egg. Så øk heller tunfisken og nokk med et halvt egg.

Middag: fiskesuppe tja.. Ikke akkurat det jeg tenker på som slanke kost. Men, det er såklart ikke det værste eller. og som andre sier her. vaffler eller pannekaker er ikke slankemat!

Så dropp det!.

kveldsmat. Så er det jo helt okå med brød, men kaller ikke det slanke mat eller. Prøv smoothi eller frukt og yoghurt eller knekkebrød.

Lykketil :)

Skrevet

Hehehe, bedre enn min slankedag, og jeg skulle virkelig trenge å gå ned 10-15 kg..

Frokost: En yoghurt med havregryn og rosiner

Lunsj: 3 skiver melkekake/julekake med brunost

Mellommåltid: Et par rader melkesjokolade og et par håndfuller potetgull som var igjen etter helga.

Middag: Lasagne og salat (ingen dressing da).

Kveldt: 2 skiver melkekake/julekake med brunos og en halv pose (de lange smale) med ostepop, som jeg fant i kjellerstua etter sønnens overnattingsbesøk i helga.

Jadda, nå kan jeg snart nyte min slanke flotte kropp tenker jeg ;)

Anonymous poster hash: 1b57a...f20
Skrevet

I dag har jeg spist et stykke dåpskake til frokost :)

Jeg er sikker på at verden hadde blitt et bedre sted med bare glade mennesker hvis ALLE fikk et stykke kake til frokost i ny og ne.

Den søte Marie Antoinette sa det så vakkert: La dem spise kake!! (Vet at dette er en myte, men det blåser jeg i)

Jeg er så enig, så enig.

Kake til folket!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...