Gå til innhold

Noen som har fått lagt gelenegler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri fått lagt falske negler, verken gele eller akryl så har ingen erfaring med dette. Nå har jeg bestilt meg time hos en dame som skal være utrolig flink til å legge på neglebitere (som meg) og som kun tar 400 kr for det. Dette er gelenegler. 

Hva er best av gele og akryl? Vil bare ha bittelitt lengde slik at de såvidt stikker utenfor fingertuppen, ser så grusomt ut med disse neglene og vil føle meg fjong til jeg får neste barn ;) Hvor lenge varer dette? Anbefales det? Hun tar deretter 300 kr for å fikse på det i etterkant. 

Anonymous poster hash: 99f4d...6ee
Skrevet

Gele, mest skånsom mot neglen din :) Hvor lenge det varer kommer an på deg og hvor fort neglene dine vokser. Jeg må etterfylle hver tredje uke, drøyer jeg til fire rekker de å bli stygge. Du velger lengde selv når ho klipper til tippene som ho setter på :) hvor i landet skal du gå?

Skrevet

Jeg har gele negler. På meg holder de i 4-5 uker før jeg må ha påfyll.

De er kjempe fine, og skånsomme mot neglene mine. Jeg har blank eller rosa topcoat, og med hvit tipp. 

Neglene er kjempe lekre :)

Anonymous poster hash: d10ee...7a9
Skrevet

Høres bra ut! Jeg vil ikke ha de lange siden jeg har termin om 2 uker, bare sånn at de ser velstelte ut. Nå har jeg prøvd å ikke bite eller rive de siste dagene siden jeg skal dit på fredag :P 

Noen sier det er vondt å få de på, er det det? Neglebåndene mine er litt sprukket i kulden så har kjøpt håndkrem så håper det hjelper litt på. 

Godt å høre at de ikke skader egne negler, så kan jeg kanskje ha mine naturlige etterhvert og heller få vanlig manikyr. 

HI

Anonymous poster hash: 99f4d...6ee
Skrevet

du kan ikke bare ha dine negler etterpå. Neglen blir kjempetynn og slitt. Jeg har nå holdt på med dette i 6 mnd snart og er hekta.

Jeg  fyller på alt fra hver 3-5 uke. Jeg bet negler og nå gjør jeg det ikke lenger og syns det er så digg å se på hendene mine for de ser så mye bedre ut med negler. 

Anonymous poster hash: 55760...2e1
Skrevet

Gele er mest skånsomt, uten tvil. På meg sitter de 4-6 uker før jeg må etterfylle. Det var utrolig rimelige priser, så jeg håper hun er seriøs og flink. Og selvfølgelig kan du ha bare dine negler etterpå - hvis de fjernes på riktig måte, altså files ned og evt forsegles med et tynt lag gele.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...