Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Noen med gode tips til vinterjakke til en gutt på 8? Helst uten avtagbar hette, men det skjønner jeg av litt googling at det omtrent ikke finnes å få tak i. Guttene på trinnet hans har nemlig som hobby å rive av hverandre hettene for moro skyld og jeg har ikke tall på hvor mange jakker hetten har forsvunnet på (hva er mer ubrukelig enn en regnjakke uten hette, for å si det sånn ...??). Lite lysten på at dette skal skje igjen, så helst en jakke med fast hette (og ja, jeg er klar over kvelningsfaren, men anser den for å være veldig liten for en såpass stor gutt). Tips, noen? Anonymous poster hash: d3b18...6e8
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 I England kommer nesten alle jakkene med fast hette! Hva med å ha det som en unnskyldning for en shoppingtur? Anonymous poster hash: 9a82e...236
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 I England kommer nesten alle jakkene med fast hette! Hva med å ha det som en unnskyldning for en shoppingtur? Anonymous poster hash: 9a82e...236 Hehe, kanskje det er svaret, ja ... Vel, jeg hadde i grunnen håpet å få dette innkjøpet unnagjort i løpet av denne uken, men det skal det holde hardt å få skviset inn en Englandstur altså ... Noen andre med tips? Anonymous poster hash: d3b18...6e8
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Dunjakkene til benetton er ikke så tykke. Tror de har fast hette. Ellers virket parkasene på Cubus kjekke. Tåler nok littegrann regn. Anonymous poster hash: 44b03...73e
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Dunjakkene til benetton er ikke så tykke. Tror de har fast hette. Ellers virket parkasene på Cubus kjekke. Tåler nok littegrann regn. Anonymous poster hash: 44b03...73e Benetton har faktisk med faste hetter, ser det ut til. Tusen takk skal du ha! Anonymous poster hash: d3b18...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå