Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg gir han grøt kl 18. Bades evt stelles rett etterpå. På med pysj, ny bleie, pusse tanna. Rett i seng. Synger nattasang, koser litt, så går jeg ut av rommet. Han skravler noen minutter før han sovner. Det fungerer bra, men har lest at man skal gjøre sånn at babyen er forberedt på at han skal sove. Han blir jo bare stelt og lagt føler jeg. Eneste forberedelsen er jo dersom han skjønner at grøt, tannpuss og sang betyr natta. Hørte at man bør ha litt kosetid i stua før leggetid, slik at leggingen ikke skjer plutselig. Hva gjør dere? Anonymous poster hash: 6a5f5...ae8
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Det er jo det du gjør som ER leggerutiner Anonymous poster hash: 62646...c58
It's all about me Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Synes du gjør det helt perfekt jeg, og det fungerer jo. Grøt, tannpuss og sang er forbredelser nok, de ser fort rutinen og skjønner hva som kommer.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Så lenge du holder rutinen, så vet han jo at det er leggetid Så det MÅ ikke være kosestund, vi har aldri hatt det på våre to, foruten litt kos på senga før de sovner.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Synes det høres helt rett ut jeg
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Når du har funnet en rutine som fungerer så bra, så er jo det helt supert! Jeg ville prøvd å holde mest mulig på den så ikke leggingen skulle bli vanskeligere. Anonymous poster hash: d8deb...048
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 herregud,stol på deg selv da! det du gjør ER jo leggerutiner! å pusse tanna betyr å legge seg, å ta på nattdrakt betyr å legge seg,å legge seg i senga betyr å legge seg.hvor tydelig vil du gjøre det? STOL PÅ SEG SELV! Anonymous poster hash: 7129a...ded
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå