Gå til innhold

er det noen andre enn meg..?

Anbefalte innlegg

Jeg er 5 mnd nå, og føler meg helt forjæ***.. Jeg er alene, og vært alene hele veien, fysisk er jeg ikke dårlig...Men psykisk er det å legge på meg utrolig tøft. Jeg føler meg som en stor elefant, har ikke lyst til å gå ut av døren og hvertfall ikke på jobb.. Uansett hva jeg tar på meg, klemmer det feil steder og får meg til å føle meg enda værre.. :(

Er det andre enn meg som føler det sånn her?

Anonymous poster hash: 1d777...426

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144090403-er-det-noen-andre-enn-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det sånn noen dager, men ikke hele tiden. Er ikke kvalm lenger, men sliter veldig med å bli større, jeg hater det rett og slett. Liker forsåvidt at magen er der og at babyen beveger seg, men jeg er veldig bekymret for hvor stor jeg kommer til å bli, om jeg kommer til å få mange strekkmerker etc... Det er ikke noe gøy. Det er sikkert ti ganger verre når du er alene og ikke har noen til å fortelle deg at alt kommer til å bli bra! Har du noen å snakke med? Kanskje du kan bestille en ekstra time hos jordmor bare for å snakke om dette? Jeg snakket med jordmoren om det i forrige uke og det hjalp, hun sa blant annet at det er veldig vanlig å føle det sånn, særlig når man har andre ting som er vanskelig i tillegg.

Klem til deg!

Anonymous poster hash: 00679...ee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...