rene82 Skrevet 21. oktober 2013 #1 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hei Nå har det kommet en tann nede, naboen er også på vei. Å nå får jeg ikke i henne grøt, men hun har begynt å ta flaska da(vil prøve på natta å, men kjenner det er lett med pupp. Selv om det gjør noe h...... vondt). For å si det sånn..hun er småspist, 6mnd 27.10 og veier 6180 tror jeg det var. Så hvis hun drikker opp over 100ml er det et under. Men tilbake til tenner, ga paracet nå før natta. Gir dere på natta å? Natta som var vil jeg ikke ha en gang til, ok med min 5 timer tilsammen søvn har jeg funnet ut, men når det blir 3-4 timer bare er jeg helt zombie.. Noen tips? Sønnen min plagdes han å men mistet ikke matlysten. Hun har ikke så mye å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 21. oktober 2013 #2 Del Skrevet 21. oktober 2013 Prøv kald grøt blandet med fruktmos, fruktmos alene, banan, avokado (eventuelt blandet) eller det glasset med banan og yoghurt (eller hva den heter - det er fra 6 mnd) eller eventuelt de hipp-glassene med grøt og grønnsaker. Min gutt ville bare ha kalde ting når tennene var på vei opp. Han drakk også kald mm fra kopp (jeg pumpet og kjølte ned). Jeg har ikke gitt paracet i løpet av natten ved tannfrembrudd, men har ikke synes det har vært nødvendig heller. Om du synes det er det så kan du vel gjør det et par netter, men ville ikke gjort det mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kald grøt er ikke godt, hehe..men hun spiste litt mer da jeg tok oppi litt fruktmos. Hun er kjempe glad i frukt glassene. Med paracet sov hun til 23 også til 4.30. Natt etter uten paracet sov hun til 0.30 også til 4.30. Spennende å se hvordan det går..virker som første tann er helt ute nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå