Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg trenger noen gode, fine feelgood-historier om pappaer i permisjon. Jeg gruer meg så veldig til å begynne i jobb, og ja, jeg vet at pappaer er flinke omsorgspersoner og at de bare har godt av å slippe til. Men jeg klarer ikke å slappe av, jeg tenker på alt som han ikke vet om barnet som jeg vet og alt som kan skje. Vær så snill å ikke halshugg meg, hvis du er en av de som blir provosert av slike innlegg, så bare la vær å svar. Jeg trenger å vite at det går bra Anonymous poster hash: 3623d...e0d
☆☆☆ Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Det han ikkje kan om barnets vaner lærer han. Det er det som er det fine med pappaperm
Mamma_til_2 Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 han lærer, bare husk og ikke overkjøre og kritisere han når du kommer hjem fra jobb, alle pappaer har sine måter og gjøre ting på, han og baby lærer fort hverandre og kjenne dette går bra.
mamma_til_gutt Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Tenk på alt du ikke kunne da barnet ble født, og hvor fort du fant en rutine. Husk også at det er flere veier til rom, og at selv om han ikke gjør ting på din måte kan det være veldig bra! Min mann var hjemme 6 måneder og det gikk virkelig supert
Gemini77 Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Husk at du heller ikk visste noe om babyen da du begynte din permisjon.. Det er kunnskap du har tillært deg. Det samme vil mannen din gjøre og han får det samme sterke båndet som du har nå som er nervøs for å gå fra babyen din
Madolyn Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Mannen din gjør ikke ting på en dårligere måte, men kanskje på en annerledes måte Jeg har fått mange positive overraskelser i pappapermen med begge guttene her. Pappaen leker på andre måter, og han tar de med på andre ting enn det jeg gjør. Og det er jo ikke krise om lunsjen kanskje blir servert ti minutter for sent, eller om kosekluten glemmes på ettermiddagsduppen. Kanskje det til og med gjør barnet mer fleksibelt og åpent for nye ting? La far og barn kose seg og bli kjent, akkurat slik som du har fått kose deg og blitt kjent med barnet ditt i mange måneder nå. Ikke kritiser ham, la ham finne sine egne veier. Kanskje enkelte av løsningene hans til og med er bedre enn dine? Endret 21. oktober 2013 av Madolyn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå