Musemora Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Noen som har en god oppskrift å dele med meg? Er drittlei de jeg har:-(
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Vaniljekake!700 g hvetemel5 ts bakepulver2 ts vaniljesukker400 g sukker1 liter vaniljesaus200 g smeltet smørDenne er nydelig.. du kan fint bruke halvparten sammalt hvete.. den som er litt grov. jeg strør med kanel og sukker på toppen. du kan fint ha noen eplebiter på og. jeg har ikke prøvd med banan i røren men det skal jeg prøve- Anonymous poster hash: 8a42e...c0a
Musemora Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2013 Vaniljekake! 700 g hvetemel 5 ts bakepulver 2 ts vaniljesukker 400 g sukker 1 liter vaniljesaus 200 g smeltet smør Denne er nydelig.. du kan fint bruke halvparten sammalt hvete.. den som er litt grov. jeg strør med kanel og sukker på toppen. du kan fint ha noen eplebiter på og. jeg har ikke prøvd med banan i røren men det skal jeg prøve- Anonymous poster hash: 8a42e...c0a Takk :-).
Monajenten Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Vaniljekake! 700 g hvetemel 5 ts bakepulver 2 ts vaniljesukker 400 g sukker 1 liter vaniljesaus 200 g smeltet smør Denne er nydelig.. du kan fint bruke halvparten sammalt hvete.. den som er litt grov. jeg strør med kanel og sukker på toppen. du kan fint ha noen eplebiter på og. jeg har ikke prøvd med banan i røren men det skal jeg prøve- Anonymous poster hash: 8a42e...c0a Hvor lenge skal denne stå i ovnen og hvilken temperatur? Hørtes kjempegod ut! Og hvilken størrelse bruker du på formen? 20x30? Endret 21. oktober 2013 av Monajenten
bobbelfru Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Vaniljekake! 700 g hvetemel 5 ts bakepulver 2 ts vaniljesukker 400 g sukker 1 liter vaniljesaus 200 g smeltet smør Denne er nydelig.. du kan fint bruke halvparten sammalt hvete.. den som er litt grov. jeg strør med kanel og sukker på toppen. du kan fint ha noen eplebiter på og. jeg har ikke prøvd med banan i røren men det skal jeg prøve- Anonymous poster hash: 8a42e...c0a Hvor lenge skal denne stå i ovnen og hvilken temperatur? Hørtes kjempegod ut! Og hvilken størrelse bruker du på formen? 20x30? Sorry.. dette er langpanne. Rør alt sammen og tilsett smøret til slutt. Ha det over i en langpanne- strø sukker og kanel over og stek den på NEDERSTE rille i ovnen på 175 grader i ca 40 minutter
Monajenten Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Vaniljekake! 700 g hvetemel 5 ts bakepulver 2 ts vaniljesukker 400 g sukker 1 liter vaniljesaus 200 g smeltet smør Denne er nydelig.. du kan fint bruke halvparten sammalt hvete.. den som er litt grov. jeg strør med kanel og sukker på toppen. du kan fint ha noen eplebiter på og. jeg har ikke prøvd med banan i røren men det skal jeg prøve- Anonymous poster hash: 8a42e...c0a Hvor lenge skal denne stå i ovnen og hvilken temperatur? Hørtes kjempegod ut! Og hvilken størrelse bruker du på formen? 20x30? Sorry.. dette er langpanne. Rør alt sammen og tilsett smøret til slutt. Ha det over i en langpanne- strø sukker og kanel over og stek den på NEDERSTE rille i ovnen på 175 grader i ca 40 minutter Jeg kaller 20x30 for langpanne hehe Bruker du bare det vanlige brettet i ovnen da? Tror ikke jeg har sånn dyp.
bobbelfru Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Vaniljekake! 700 g hvetemel 5 ts bakepulver 2 ts vaniljesukker 400 g sukker 1 liter vaniljesaus 200 g smeltet smør Denne er nydelig.. du kan fint bruke halvparten sammalt hvete.. den som er litt grov. jeg strør med kanel og sukker på toppen. du kan fint ha noen eplebiter på og. jeg har ikke prøvd med banan i røren men det skal jeg prøve- Anonymous poster hash: 8a42e...c0a Hvor lenge skal denne stå i ovnen og hvilken temperatur? Hørtes kjempegod ut! Og hvilken størrelse bruker du på formen? 20x30? Sorry.. dette er langpanne. Rør alt sammen og tilsett smøret til slutt. Ha det over i en langpanne- strø sukker og kanel over og stek den på NEDERSTE rille i ovnen på 175 grader i ca 40 minutter Jeg kaller 20x30 for langpanne hehe Bruker du bare det vanlige brettet i ovnen da? Tror ikke jeg har sånn dyp. Jeg har en sånn vanlig langpanne som kommer med ovnen..
Monajenten Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Vaniljekake! 700 g hvetemel 5 ts bakepulver 2 ts vaniljesukker 400 g sukker 1 liter vaniljesaus 200 g smeltet smør Denne er nydelig.. du kan fint bruke halvparten sammalt hvete.. den som er litt grov. jeg strør med kanel og sukker på toppen. du kan fint ha noen eplebiter på og. jeg har ikke prøvd med banan i røren men det skal jeg prøve- Anonymous poster hash: 8a42e...c0a Hvor lenge skal denne stå i ovnen og hvilken temperatur? Hørtes kjempegod ut! Og hvilken størrelse bruker du på formen? 20x30? Sorry.. dette er langpanne. Rør alt sammen og tilsett smøret til slutt. Ha det over i en langpanne- strø sukker og kanel over og stek den på NEDERSTE rille i ovnen på 175 grader i ca 40 minutter Jeg kaller 20x30 for langpanne hehe Bruker du bare det vanlige brettet i ovnen da? Tror ikke jeg har sånn dyp. Jeg har en sånn vanlig langpanne som kommer med ovnen.. Jeg fant en sånn dyp! Tusen takk for oppskrift
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Noen andre med noen gode oppskrifter? Anonymous poster hash: 8a42e...c0a
Musemora Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 22. oktober 2013 Bakte vaniljekake i dag og syns ikke den var så god. Noen andre med oppskrift?
bIomstre Skrevet 22. oktober 2013 #11 Skrevet 22. oktober 2013 Kanelkake: http://frutimian.no/2011/05/saftig-krydderkake-med-sjokoladeglasur/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå