lovelyme Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Kan positiv test betyr noe annet enn gravid? Både tatt en billigtest og en med ukesindikator som var positiv.. Den med ukesindikator viste 3+ som vil si over fem uker.. Ifølge min kalender hadde jeg mensen sist som startet 31 aug.. Noe som vil si ca 7 uker.. Men kun murringer og kvalme av symptomer.. Ingen ømme pupper ellernoe.. Er det unormalt??
Unilon Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Hvis du er usikker så er det greit p bestille legetime
lovelyme Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2013 Men hva annet kan det være? Tok en test til nå og den var og positiv..
*tingeling* Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Gratulera håpe eg og får positiv test snart!!!
lovelyme Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2013 Takk.. Litt skummelt også ,men sitter nå bare å tenker om jeg innbiller meg det hele,. Men positive graviditetstester kan vel bare bety en ting vel!?
*tingeling* Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Ja positiv test er alltid bra, kos deg som nygravid og nyt d og var glad for at du ikkje har så mange symptomer, dei kommer tidsnok! Kjenner eg er veldig missunelig, men gleder meg med deg og sier GRATULERER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå