mamma_til_2gutter Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 eggløsning? tenker ikke på tester, målinger osv. hvilke tegn på kroppe. merker du? jeg merker at det stikker i puppene, smerter på siden av magen og masse bobler, ekstremt mye bobler...
Vaskekost Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Eggløsningsslim dagene før.. Stikkende vonde!! Ensidige smerter rundt da egget slipper/rett før tenker jeg
mekanikerfrue Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg får veldig vonde brystvorter, som varer helt til jeg får mensen. Pluss eggløsningslim og smerter ved eggstokkene. (Som regel den høyre) Og veldig god sex-lyst! Glemte nesten det, hehe;)
mamma_til_2gutter Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2013 glemte sex lysten jeg også. hehe. men prøvde å tenke tilbake og forrige El og da var det vondt på venstre side, denne gangen var det høyre. la inn noen aksjer på fredag i forrige uke, søndag og i går. krysser fingrene
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Fikk vondt når vi hadde sex, når jeg satt på han. Da fikk jeg positiv EL test dagen etter. Anonymous poster hash: ad106...a92
mamma_til_2gutter Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2013 årsaken til at jeg spør er at jeg har hatt spiral i 4 år, før jeg fikk minsten hadde jeg spiral i 5 år. men nå, brått skal jeg få el smerter, aldri hatt før. jeg skal få tr smerter, aldri hatt før. blir jo helt rar. vondt under sex fikk jeg i forrige mnd. ikke merket noe denne mnd. bare stikking, bobler og høy sexlyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå