Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Overskriften sier vel sitt vi skal i foreldrekaffe og er blitt spurt om å lage mat. Sunn mat såklart! Jeg eier ikke fantasi, og derfor må jeg spørre dere! Mange flinke her! Anonymous poster hash: 8dd7c...b9e
☆☆☆ Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Treng ikkje gjere det så fancy. Oposkoren frukt og nokre kornmo, evt påsmurte rundstykker (grove norske frå frysedisken med vanlig pålegg held lenge). Ellers kan du jo blåse i kravet om sunnhet og ta med skuffekake..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Treng ikkje gjere det så fancy. Oposkoren frukt og nokre kornmo, evt påsmurte rundstykker (grove norske frå frysedisken med vanlig pålegg held lenge). Ellers kan du jo blåse i kravet om sunnhet og ta med skuffekake.. takk for tips! Vi kan nok ikke ha med kake nei, men det hadde vært godt Anonymous poster hash: 8dd7c...b9e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 -Pasta eller rekesalat med masse grønnsaker. -Oppskårne grønnsaker med dipp. -Grønnsaksuppe. -Grove epvaffler Anonymous poster hash: e3326...bbb
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 -Pasta eller rekesalat med masse grønnsaker. -Oppskårne grønnsaker med dipp. -Grønnsaksuppe. -Grove epvaffler Anonymous poster hash: e3326...bbb takk! Alt var veldig aktuelt bortsett fra suppe, leverer maten tidlig siden jeg har dagvakt den dagen, og da blir den jo kald! Anonymous poster hash: 8dd7c...b9e
3 i april Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Mat muffins lag de grove og ha i ost, skinke, feta ost ol eller noe annet godt:)
soleia Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 pizza snurrar (om du har i litt grovt mjøl kan det vel gå som sunt), kyllingsalat, pai som evt kan varmast litt før måltidet (ha gjerne grovmjøl i den deigen og)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Mat muffins lag de grove og ha i ost, skinke, feta ost ol eller noe annet godt:) det må jeg Google:)takk du Anonymous poster hash: 8dd7c...b9e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 pizza snurrar (om du har i litt grovt mjøl kan det vel gå som sunt), kyllingsalat, pai som evt kan varmast litt før måltidet (ha gjerne grovmjøl i den deigen og) masse gode tips her og! blir så glad! Anonymous poster hash: 8dd7c...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå