Gå til innhold

Er det håp for meg og? :)

Anbefalte innlegg

Hallo! :)

Er ny på siden, så beklager på forhånd om dette er feil forum å poste i..

Ikm var i forrige uke (fredag), så jeg tok en gravidtest på lørdag (billigtest fra matvarebutikk) og den var negativ.

Tenkte ikke mer over den saken, helt til i natt. Våkna i 3-tiden og var superkvalm, oppblåst (magen kjentes ut som murstein) og jeg frøys. Da begynte jeg å tenke igjen.... For i hele dag har jeg vært kvalm, trett, sliten, oppblåst, fryser og er kjempeøm i korsryggen.. Aldri følt meg slik :P

Har fortsatt ikke fått TR. 3dpo nå, og har ellers en stabil syklus.

Burde jeg ta flere tester? Kanskje jeg tok testen for tidlig? :)

Noen venner av meg som er foreldre sa jeg burde vente litt med å teste igjen, for at det kunne ta si tid før det ville slå ut på en test. Hva tror dere? :) Kanskje det er håp for meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144090341-er-det-h%C3%A5p-for-meg-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har testet el, kan det være eggløsningen din var forsinket denne måneden. Og da vil mens også bli forsinket. Så lenge mensen ikke har kommet er det absolutt håp. Vet flere som ikke får positiv før 7-14 dager etter IKM pga sen hcg stigning. Hadde tatt en ny test med morgenurinen i morgen. Lykke til :)

DPO = days past ovulation, dvs dager siden eggløsning. Dersom du nettopp har hatt EL så må du vente til minst 10 dager etter EL  (10 dpo) før du kan PRØVE å teste..

Dersom du mener at du nettopp skulle hatt IKM, men fortsatt er uten mens og du fortsatt sitter med negativ test ville jeg ventet et par dager og så testet på nytt. 

Det kan være EL har vært sen denne gangen ;)

Er mange som har litt kluss i begynnelsen av prøvingen fordi kroppen og deg selv blir så besatt på å bli gravid at kroppen "lurer" deg. 

billige-tester.no er lurt å bestille el og graviditets-tester fra dersom du vil teste el så du kan være sikker på at du treffer dersom du ikke ble gravid denne gangen. 

Lykke til! 

Anonymous poster hash: 7b59f...d7c

Annonse

Hehehe, ja, det gjorde det! :)

Rakk ikke apoteket i går, så jeg dro innom Rema 1000 å kjøpte en test (ville ha to, men de hadde ikke flere igjen).

Med min lykke ble den testen ugyldig... Er ikke ment at jeg skal finne ut om jeg er gravid, hehe :P

Så må vel ut å kjøpe i kveld igjen :) Eller bestille på nett, å vente til de kommer i posten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...