Gå til innhold

Dager der jeg har NULL energi! Vil bare sove!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til (ikke så ofte) får jeg dager der jeg ikke har noe energi. Alt jeg klarer er å ligge på sofan. Det er snakk om en eller to dager i månden. Ellers er jeg oppegående student og mamma.

Flere som har det slik? :/

Anonymous poster hash: 6588e...5d8

Videoannonse
Annonse
Gjest Anybody
Skrevet

Ja har det sånn. Nå tar jeg masse vitaminer og slikt.

Jeg begynte å ha det sånn i april og fant ut det er noe alvorlig galt med meg da, det er jo sjeldent det :)

Men begynn med omega og sunt kosthold g se om det tar se opp, om ikke skader ikke en helsesjekk hos legen :)

Skrevet

Takk for svar. På de dagene jeg er slik, klarer jeg ikke å spise noe. Absolutt ingenting frister. Hva var det du fant ut som var galt med deg, om jeg kan spørre? :-/

Hi

Gjest Anybody
Skrevet

Takk for svar. På de dagene jeg er slik, klarer jeg ikke å spise noe. Absolutt ingenting frister. Hva var det du fant ut som var galt med deg, om jeg kan spørre? :-/

Hi

Jeg hadde svulster så fikk eggstokkreft.

Nå er de borte og jeg sitter igjen med endometriose største grad, går på medisiner. Så de gjør meg jo veldig sliten.

Men jeg har lavt blodsukker og blir generelt veldig sliten om jeg ikke spiser regelmessig og drikker lite vann.

Så begynn å spise regelmessig om du ikke allerede gjør det. Unngå enkle løsninger spis sunt og drikk vann :)

God bedring!

Skrevet

Har du sjekket stoffskiftet ditt? Jeg har det også sånn, jeg har ingen diagnose men vet at jeg har lavt anti-tpo(? tror det heter det) som gjør at jeg står i fare for å utvikle en stoffskiftesykdom etterhvert. Forskerne er uenige i om det sal medisineres eller ikke, men jeg har tatt valget om ikke å ta medisiner ennå så langt jeg kan unngå det. Tror et bedre kosthold, mer vann og mosjon kan gjøre ting litt bedre. Bare så vanskelig å komme i gang når man ikke har energi... :-)

Anonymous poster hash: 8659e...dcc
Skrevet

No i slutten av graviditeten er det flest slike dagar. Hadde det slik sist også, men då hadde eg større mulighet til å faktisk gjere ingenting.

Kan ikkje hugse å ha hatt det slik utan å vere gravid, men periodar som lignar litt i forbindelse med sjukdom.

Skrevet

Ca hver dag hos meg nå. Uke 35. Og noen ganger til vanlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...