Gå til innhold

Ang nettbrett til barn...igjen!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså.....to av barn har ett ønske for jul og det er eget nettbrett....eller ipad som de sier. Men den koster jo 2500...og pluss ekstrautstyr....

Vi har 6 barn til sammen og det sier seg selv at vi må begrense ting, vi har tidligere lagt oss på sånn 1000 pluss minus pr barn... 

Finnes det noen nettbrett som er ok til rimeligere pris?

De er 6 og 7 år.

Min sønn(som er 18) fikk ipad i fjor til jul, men han har en annen far og vi spleisa så det ble ca 1300 på meg da...

Evr kjøpe brukt??

Hva hadde dere gjort da??

Anonymous poster hash: c177b...52d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er jo en løsning, men ser for meg en del kranging.....

Anonymous poster hash: c177b...52d
Skrevet

Vurderte Kurio til ungene her, men har enda ikke møtt noen som er fornøyd med dem så jeg regner med det blir ipad.

Hørte rykter om at det snart kommer en ny ipad mini, kanskje den nåværende utgaven da kommer på salg? Noen som kan bekrefte/avkrefte det kanskje?

Eldste her har ipad, og det er ikke så mye ekstrautstyr de trenger da, beskyttelse o.l. kjøper du billig på ebay...

Anonymous poster hash: fe876...e61
Skrevet

Kjøpe på deling

Spleise med ebsteforeldre, tanter onkler osv

Gi tilskudd til Ipad slik at de må spare opp resten selv.

Anonymous poster hash: 5e047...786
Skrevet

Må de ha Ipad? vi har Samsung galaxy tab 2. vi er veldig fornøyd. Billigere er det også. Deksel kjøpte vi billig på ebay.

Skrevet

Vi gav våre fire ipad som spleiselag mellom oss og to par besteforeldre. Kanskje det er et tips?

Evt ta 1000 fra dere og resten fra sparekontoen deres :) (når de er 18 så roter de bort de sparepengene uansett ;))

Skrevet

Galaxytab 2. Mye bedre! Og ikke lukt på kurio engang. Alle prøver fortvilt å selge dem.

Skrevet

Mine foreldre kjøpte Galaxy tab et eller annet på Elkjøp nå til 999,-. De skulle selge de ut, derfor billig. De hadde kostet over 4000,- fra før.

Skrevet

Mine foreldre hadde også en grense de måtte holde seg innenfor per barn da jeg vokste opp, de hadde ikke mulighet til å gi litt ekstra selv om det var noe spesielt man trengte eller hadde lyst på.

Når jeg ønsket meg noe som ble for dyrt, så fikk jeg alltid penger til å spare til dette til jul og bursdag. Det høres kjedelig ut når jeg skriver det nå, men det var jo det jeg ønsket meg aller mest, og jeg var inneforstått med at foreldrene mine ikke hadde råd til å kjøpe hele tingen til en anledning.

Også fikk jeg jo pakker fra øvrig familie i tillegg.

Anonymous poster hash: 510d3...70b
Skrevet

Her får ungene 1000kr til jul, og 500kr til bursdag. Alle har bursdag før eller etter jul derfor vi må begrense den ene litt. To dyre mnd. Men ønsk de seg dyrere ting må de ønske seg penger og spare. D to minste som nå er ti og 8 år har kjøpt seg bærbar og ipad pluss mye annet selv. Hun minste var 5 år når hun kjøpte seg bærbar, da sparte hun. Jobbet i huset for å tjene merr osv.

Anonymous poster hash: 97813...bff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...