Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Hva gjør dere om dagene? Anonymous poster hash: 1725d...345
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Nå har jeg født, men jeg lå på sofaen, dett var dett...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Ligger hjemme å spyr, sover. Ser av og til på TV. Ellers er jeg på jobb (er 40% sykmeldt). Anonymous poster hash: c018e...fcf
Jallow B Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg sov og sov og sov når jeg var sykemeldt, om jeg ikke hang over do-skåla. Og prøvde å rydde litt, og gå turer i ny og ne.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg er gått ut i permisjon nå så er ikke sykemeldt, men venter fortsatt på baby Prøver å sove litt etter at barna er levert, men sjelden jeg har samvittighet til å legge meg igjen. Så jeg gjør husarbeid og slapper av. Får gjort ærender som er lettere å gjøre uten barn. Ellers ble det litt ensformig så jeg tok opp strikkingen og har snart strikket ferdig min andre genser (har ikke strikket siden barneskolen). Fikk god strikkehjelp her inne Anonymous poster hash: ed00c...ed4
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Er bare 50% sykemeldt, men gjør det samme som da jeg jobbet 100%, bare litt mindre utslitt og mer overskudd til barna, pluss greier å holde styr på måltider, husvask og lekser. (Er alene) Anonymous poster hash: 2fc29...21f
MammantilNurket Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg brukte dagene på hvile, behandlinger av kranglete bekken, timerhos JM/lege, forsøkte å holde huset i noenlunde orden, sto på hodet i toalettet de tre første månedene - happy days
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Sover, besvimer, ser på tv, besvimer, lufter bikkja, besvimer, leverer og henter storebror i Bhg, besvimer... Litt husarbeid mellom svimanfallene.... Lei nå ja -.- Men snart skal ungen ut, gleder meg så enormt at jeg ikke kan sette ord på det engang!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har jobbet 100% frem til jeg tok mammaperm for 1,5 uker siden, fra da av har jeg ikke gjort noe annet enn å sov til langt utpå dagen for å lade opp batteriet. For på slutten av arbeidsperioden, merket jeg at jeg begynte å bli kjempe sliten, sov attpåtil dårlig om natta. Og så har man jo en aktiv 2,5 åring som skal også ha oppmerksomhet når han kommer hjem fra barnehagen. Så permisjonstida var etterlengtede. Nå skal jeg bare slappe mest mulig av, sov når jeg kan og bruke siste innspurten til å forberede meg best mulig til fødsel Anonymous poster hash: f1f63...dbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå