Gå til innhold

Så dere tigerstaden i går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Carina Dahl "Jeg er en av de største artistene i Norge".Er hun det? Noe jeg ikke har fått med meg eller?

Anonymous poster hash: c20c7...615
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart hun ikke er det. Disse jentene virker så gjennomført ødelagte i topplokket. Med unntak av Therese, hun virker mer oppegående. Hva gjør hun sammen med disse damene egentlig?

Anonymous poster hash: 96519...1f4
Skrevet

Klart hun ikke er det. Disse jentene virker så gjennomført ødelagte i topplokket. Med unntak av Therese, hun virker mer oppegående. Hva gjør hun sammen med disse damene egentlig?

Men Therese er ikke med i år, sikkert en grunn til det ;-) Hun har kanskje noe "der oppe" :-) Jeg syntes bare det er så kleint av Carina å si det, om det ikke stemmer. For har aldri fått med meg at hun er noe spesielt stor her.. "Nå blir dere berømte i Norge" sa hun til danserne på stranda.. flaaaaut!

Skrevet

Men Therese er ikke med i år, sikkert en grunn til det ;-) Hun har kanskje noe "der oppe" :-) Jeg syntes bare det er så kleint av Carina å si det, om det ikke stemmer. For har aldri fått med meg at hun er noe spesielt stor her.. "Nå blir dere berømte i Norge" sa hun til danserne på stranda.. flaaaaut!

Klok avgjørelse :P

Eneste "merittene" til Carina er vel at hun prøvde seg i MGP uten å nå særlig høyt opp? Også har hun posert naken med Linni. Har ingenting annet å assosiere henne med. Tom dame.

Skrevet

Klok avgjørelse :P

Eneste "merittene" til Carina er vel at hun prøvde seg i MGP uten å nå særlig høyt opp? Også har hun posert naken med Linni. Har ingenting annet å assosiere henne med. Tom dame.

Hun er vel ikke den klokeste nei. Men hun er ihvertfall ikke en av norges største artister da ;-) 

Skrevet

Hun er datter av trommiseni TNT og har vært med i Big Brother. Slik ble hun "kjent".. Syns også det ble kleint når hun sa det. Tror ikke jeg har hørt en eneste av hennes sanger!

Anonymous poster hash: 16e8a...a43

Skrevet

Trodde musikken hadde solgt godt i Norge jeg?

Skrevet

Så flaut!

Nei, hun er ikke størst i Norge, kan vel ikke kalles stor en gang!!!

Anonymous poster hash: d4d5a...d40

Skrevet

Trodde musikken hadde solgt godt i Norge jeg?

Nei

Anonymous poster hash: 1b0cf...d24

Skrevet

Har aldri hørt noe særlig av musikken, utenom den fæle sangen i melodi grand Prix for noen år siden. Å jeg var ikke imponert. Sangen var dårlig å det er stemmen hennes også. Hun satser veldig på et sexy image men jeg syns at det blir litt mye. Fo all del hun er en pen jente og det er sikkert mange som liker musikken hennes, men det er vel bare ikke min type musikk :)

Skrevet

Janteloven regjerer her til lands ;)

Anonymous poster hash: b49ad...d7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...