Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Carina Dahl "Jeg er en av de største artistene i Norge".Er hun det? Noe jeg ikke har fått med meg eller? Anonymous poster hash: c20c7...615
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Klart hun ikke er det. Disse jentene virker så gjennomført ødelagte i topplokket. Med unntak av Therese, hun virker mer oppegående. Hva gjør hun sammen med disse damene egentlig? Anonymous poster hash: 96519...1f4
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Klart hun ikke er det. Disse jentene virker så gjennomført ødelagte i topplokket. Med unntak av Therese, hun virker mer oppegående. Hva gjør hun sammen med disse damene egentlig? Anonymous poster hash: 96519...1f4 Men Therese er ikke med i år, sikkert en grunn til det ;-) Hun har kanskje noe "der oppe" :-) Jeg syntes bare det er så kleint av Carina å si det, om det ikke stemmer. For har aldri fått med meg at hun er noe spesielt stor her.. "Nå blir dere berømte i Norge" sa hun til danserne på stranda.. flaaaaut! Anonymous poster hash: c20c7...615
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Klart hun ikke er det. Disse jentene virker så gjennomført ødelagte i topplokket. Med unntak av Therese, hun virker mer oppegående. Hva gjør hun sammen med disse damene egentlig? Anonymous poster hash: 96519...1f4 Men Therese er ikke med i år, sikkert en grunn til det ;-) Hun har kanskje noe "der oppe" :-) Jeg syntes bare det er så kleint av Carina å si det, om det ikke stemmer. For har aldri fått med meg at hun er noe spesielt stor her.. "Nå blir dere berømte i Norge" sa hun til danserne på stranda.. flaaaaut! Anonymous poster hash: c20c7...615 Klok avgjørelse Eneste "merittene" til Carina er vel at hun prøvde seg i MGP uten å nå særlig høyt opp? Også har hun posert naken med Linni. Har ingenting annet å assosiere henne med. Tom dame. Anonymous poster hash: 96519...1f4
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Klart hun ikke er det. Disse jentene virker så gjennomført ødelagte i topplokket. Med unntak av Therese, hun virker mer oppegående. Hva gjør hun sammen med disse damene egentlig? Anonymous poster hash: 96519...1f4 Men Therese er ikke med i år, sikkert en grunn til det ;-) Hun har kanskje noe "der oppe" :-) Jeg syntes bare det er så kleint av Carina å si det, om det ikke stemmer. For har aldri fått med meg at hun er noe spesielt stor her.. "Nå blir dere berømte i Norge" sa hun til danserne på stranda.. flaaaaut! Anonymous poster hash: c20c7...615 Klok avgjørelse Eneste "merittene" til Carina er vel at hun prøvde seg i MGP uten å nå særlig høyt opp? Også har hun posert naken med Linni. Har ingenting annet å assosiere henne med. Tom dame. Anonymous poster hash: 96519...1f4 Hun er vel ikke den klokeste nei. Men hun er ihvertfall ikke en av norges største artister da ;-) Anonymous poster hash: c20c7...615
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Hun er datter av trommiseni TNT og har vært med i Big Brother. Slik ble hun "kjent".. Syns også det ble kleint når hun sa det. Tror ikke jeg har hørt en eneste av hennes sanger! Anonymous poster hash: 16e8a...a43
*Yuna* Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Trodde musikken hadde solgt godt i Norge jeg?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Så flaut! Nei, hun er ikke størst i Norge, kan vel ikke kalles stor en gang!!! Anonymous poster hash: d4d5a...d40
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Trodde musikken hadde solgt godt i Norge jeg? Nei Anonymous poster hash: 1b0cf...d24
3 i april Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Har aldri hørt noe særlig av musikken, utenom den fæle sangen i melodi grand Prix for noen år siden. Å jeg var ikke imponert. Sangen var dårlig å det er stemmen hennes også. Hun satser veldig på et sexy image men jeg syns at det blir litt mye. Fo all del hun er en pen jente og det er sikkert mange som liker musikken hennes, men det er vel bare ikke min type musikk
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Janteloven regjerer her til lands Anonymous poster hash: b49ad...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå