Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har truffet en fantastisk mann! Og han har fortalt meg at han for 7 år siden fikk diagnosen lymfekreft. Han ble friskmeldt for to år siden, heldigvis! Men han blør sinnsykt mye neseblod, hver eneste dag blør han! Og jeg kjenner jeg er redd det kan være noe farlig igjen Jeg er så redd han er syk!! Jeg har jo som sagt nettopp truffet han, så hvor lenge han har slitt med neseblødninger vet jeg egentlig ikke, han sier bare at det har pågått en stund... Jeg har fått han til å ringe legen sin nå, så han får vel time der etterhvert, men er det tåpelig av meg å tenke at det kan være kreft igjen? Jeg er kjemperedd!! Anonymous poster hash: fc5b3...338
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Det er ikke tåpelig av deg,og jeg håper han får sjekket dette ut så fort som mulig. Lykke til begge to !! Anonymous poster hash: bfb69...063
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Ikke tenk det verste med en gang!! Jeg skjønner godt at du er bekymret fordi du har fått vite om hans sykdoms fortid. Men det er ikke ensbetydende med at han har fått kreft igjen. Om han har ringt legen sin, som han igjen har forklart symptomene til (og i tillegg vet historien om kreften), som igjen har gitt han en time "om en stund" til.... så tror jeg ikke det er nødvendig å ta sorgene på forskudd. Jeg er selv kreftpasient og jeg vet alt om hvor raske de er når de vel er klar over problemet. Det er flere anledninger jeg er sendt på utredninger, bare for å være sikker. Jeg tror du må ta dette med fatning og ro, det mannen trenger (om han er alvorlig syk) er omsorg og omtanke, prøv å snakk om dette med han om det plager deg. Om du kjenner at du kan leve med det la være å ta det opp, da sparer du han for mange bekymringer. Jeg ønsker deg og mannen din lykke til Stå på, vær sterk!!!!
jente_80 Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Slimhinnene blir veldig følsomme når man går på cellegift. Mulig det er slik en stund etter endt behandling også..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Tusen tusen takk for svar Han og legen hans mener dette kan være høyt blodtrykk så han skal inn å sjekke dette, og eventuelt bli henvist til en øre, nese, halsspesialist.. Han selv mener at dette ikke betyr noe, og han vil ikke at jeg skal være redd for at han er syk...men jeg kjenner at jeg sliter litt med å beholde roen for jeg har blitt så glad i han, og jeg er så redd for å miste han:( Anonymous poster hash: fc5b3...338
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå