Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Ikke heng meg nå;-) vi har prøvd å blitt gravid og nå ser det ut som at det har klaffet. Saken er at samboer har bursdag i starten av neste uke, og jeg har litt lyst til å fortelle han nyheten på dagen hans. Er det veldig dårlig gjort av meg å skjule et svangerskap så lenge? Jeg vet dette hadde vært verdens beste gave til han:-) Anonymous poster hash: e1fc3...d72
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Hvis det er noe han virkelig blir glad for, så er han vel fortsatt glad på bursdagen sin også.... Nei, jeg hadde ikke skjult graviditet for mannen min. Anonymous poster hash: a995b...4b7
erdbeer Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Greier du skjule det i en hel uke da? Jeg hadde lett gjort det, for en super bursdagspresang!!
lillesmula Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Gratulerer! Er jo en kjempefin bursdagsgave:D
☆☆☆ Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Hadde ikkje holdt det hemmelig for han sjølv, få det angår han like mykje som meg. Men synes ikkje det er hengingsgrunn, akkurat
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg ville aldri klart det:-) Tror min mann ville blitt litt lei seg hvis jeg ikke hadde sagt det til han med en gang. Tror du må kjenne på magefølelsen din, det er jo en helt fantastisk bursdagsgave:) Anonymous poster hash: c7cb5...d44
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Klart en fin gave, men hadde nok ikke klart å holde det skjult... Anonymous poster hash: cc753...a4d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Ikke heng meg nå;-) vi har prøvd å blitt gravid og nå ser det ut som at det har klaffet. Saken er at samboer har bursdag i starten av neste uke, og jeg har litt lyst til å fortelle han nyheten på dagen hans. Er det veldig dårlig gjort av meg å skjule et svangerskap så lenge? Jeg vet dette hadde vært verdens beste gave til han:-) Anonymous poster hash: e1fc3...d72 Ja, uten problemer. 1 uke er da ikke lenge! Om det ikke er sånn at han dukker opp med pils på en hverdag og du må skule hvorfor du ikke kan drikke Anonymous poster hash: 4418d...9b4
Von Hertelhofen Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Det blir en fine bursdagsoverraskelse! Hvis du klarer å holde på hemmeligheten så lenge da....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Selvsagt kan du det! Lykke til med hemligheten og mannen din kommer til å huske den bursdagen sin for alltid. Og for en koslig historie han kan fotelle til barnet når det blir større. Anonymous poster hash: b78d6...646
Ladybugg Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Hadde ikke klart det, da jeg blir en hormon bombe så min kjære får det med seg... Hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. oktober 2013 #12 Skrevet 21. oktober 2013 For å si det sånn, min mann har ikke peiling på sykluser, så jeg ville sagt det på bursdagen hans og ikke nevnt når jeg selv fant det ut. (Om han ville blitt sur for å ikke få vite det med en gang, noe min mann kunne leve med)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #14 Skrevet 21. oktober 2013 Høres ut som en flott bursdagsgave:) Bare sørg for at han er den første som får vite det! Anonymous poster hash: 740d8...041
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #15 Skrevet 21. oktober 2013 Tusen takk for tilbakemeldinger:-) jeg har ikke ikm enda, så det er ikke vanskelig å skjule:-) merker heller ikke annet på kroppen enn stikkinger i mage og en antydning i brystene:-) jeg snakker heller ikke om når jeg venter mens så han har ikke peiling på det:-p han visste når jeg hadde el, men jeg tror ikke han husker på det nå lenger:-p skal selvfølgelig si det til han om han går misstanker, ellers får jeg bare holde det tett enn så lenge;-) Hi Anonymous poster hash: e1fc3...d72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå