millagg88 Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Hei alle sammen! Jeg er ny her:) jeg har en stor forvirring ute og går.. jeg fødte får 3 mnd siden men lurer på om jeg kan være gravid igjen. Jeg får opp en svak strek på alle testene jeg tar (billigtester både strimmel og stav). Har sikkert tatt 30 stk di siste ukene i forvirring hehe! di blir ikke noe sterkere syntes jeg utenom den idag var kansje noe sterkere. jeg ser streken godt men di er svake. Jeg hadde også en blødning som varte 3 dager men ikke fullt så mye blod som ved mens. Men dette er 2 uker siden.Jeg legger med testen jeg tok i dag tilig så kan dere se. Hva syntes dere ? Er d en skygge strek? Eller Er hcg fra sist graviditet ennå i kroppen etter 3 mnd?? Eller venter jeg nr 2? Tuuuuusen takk på forhånd t alle som vil dele sine erfaringee og tanker ♡
millagg88 Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #2 Skrevet 21. oktober 2013 Testen ble veldig dårlig på bildet ser jeg.
nimmelim Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 hvis jeg kikker LENGE på den, så kan jeg kanskje få frem en veldig svak skygge, men bortsett fra det ser jeg ikke en direkte strek. min strek var super svak også, men bittelitt tydligere enn det der.. Kan du ikke se det ann et par dager, og prøve igjen?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg kan ikke se noen strek i det hele tatt, verken skygge eller noe annet. Men hvis du er usikker, kjøp en digital CB test!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Ser ikke noe strek jeg... Anonymous poster hash: 1adb0...1e2
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg pleier alltid å se strek når folk legger ut testene sine, men ikke idag, dessverre... Vet ikke om det bare er bildet som er dårlig, eller om det er jeg som fremdeles har søvn i øynene... Anonymous poster hash: d8dfe...c16
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Ser en svaaaaak strek på det siste bildet, ville nok ventet noen dager og tatt en digital. Anonymous poster hash: 31596...69e
millagg88 Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2013 Bilde nr to som jeg la ut ser man d bedre.iallfall fra min mobil som jeg la d ut fra. D første ble jo helt totalt uklart. Så se bort fra det får d er ikke sånn testen ser ut i virkeligheten. Jeg har tatt clearblue digital får to uker siden men den var negativ. Men er d ikke rart viss sånn 30 tester slår ut med svaak strek viss d ikke er noe? Eller? Er en smule forvirra siden alle di slår ut på noe men digitalen er negativ. Men nå har jeg ikke tatt digital på 2 uker så må kansje prøve d igjen..
<3 2G <3 Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Ser ikke strek jeg. Er du i tvil så be om hcg blodprøve til legen.
millagg88 Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #13 Skrevet 21. oktober 2013 Ja det er nok bildene som blir uklare da får det er strek på testen å den er ikke vanskelig og se i virkeligheten fordiom den er svak både meg og gubben ser di hver gang hehe:) blodprøve hos legen er vel d tryggeste ! tenkte bare å få litt synspunkter men d var ikke så lett når bildene ikke vil se ut som di egentlig gjør i virkligheten:/
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #15 Skrevet 21. oktober 2013 Ble dette bilde tydligere? Litt tydeligere, men ser fremdeles ingen strek. Kanskje et bittelite hint om jeg ser pc-skjermen helt på skrå... Anonymous poster hash: d8dfe...c16
millagg88 Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #16 Skrevet 21. oktober 2013 D må rett og slett være forskjell fra pc til mobil da :/
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #17 Skrevet 21. oktober 2013 sorry, ser ingen strek.. Anonymous poster hash: 4cc3b...54e
millagg88 Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #18 Skrevet 21. oktober 2013 Nei har lagt uy nytt bilde på en ny tråd får disse bildene ble helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå