Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har bodd i Oslo og Bergen de siste tjue årene. Har ikke sett et eneste. Ligger de ofte lenger ute på bygda kanskje? Anonymous poster hash: d1c81...24e
det er berre mordi Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Slakteri er det mange av i Noreg. Om eg tek eit kjapt søk - så får eg opp 95. Dei har det sikkert i bystrøka og;)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 De ligger jo ikke akkurat i sentrum da. Vet ikke noe om Bergen, men i Oslo ligger det bl.a. et slakteri på Furuset. Det er bare å ta et enkelt Google-søk så finner du garantert flere. Hvorfor lurer du på dette? Anonymous poster hash: 5ccf6...6f7
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Det er få og store av de. På Vestlandet er det f.eks. Nortura Førde, Fatland i Ølen og Nortura Sandeid. Så dyrene fra Bergen/kommune rundt må reise ganske langt før de blir slaktet Anonymous poster hash: cac50...bde
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 #3: Før var det mange slakterier i landet, men er blitt lagt ned de aller fleste små desverre. Det er mange produksjonsteder men få slakteri.. Anonymous poster hash: cac50...bde
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Slakterier synes da ikke så godt! Ser ut som vanlige industri-bygg egentlig. Eneste man kan legge merke til er krøtterbilene som kjører til og fra. Anonymous poster hash: 43d30...746
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 De ligger gjerne ikke i sentrum da, men heller utenfor, i næringsområder. Nortura sine anlegg ligger vel mer i distriktene, kanskje ikke så ulogisk med tanke på nærhet til landbruket. Etter et raskt søk på google ser det ut til at Fatland har slakteri i Oslo, på Furuset Jeg er fra Ålesund og her lå slakteriet(nå nedlagt) nesten i sentrum. Anonymous poster hash: c854b...792
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Sarpsborg og Tønsberg har i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå