Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Jenta mi slutta med bleier og vi hadde et digert lager med bleier i str 6 og 7. Noen av pakkene var åpna men de fleste ikke. Tok med alt til en venninne som akkurat har fått baby men hun ba med kaste dem Fordi hun mente de ville gå ut på dato før babyen hennes skulle inn i de størrelsene. Er det sant? Jeg tenkte jo å være snill jeg. Anonymous poster hash: 952da...541
<3 2G <3 Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Tror ikke det, gi de til noen som trenger de
Bananen Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Nei absolutt ikke. Her ligger det en 7er-pakke fra storesøster og venter på lillesøster. Har vel ligget nærmere to år når den kan tas i bruk. Skjønner ikke helt hvordan de skal gå ut på dato?
☆☆☆ Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Kva skal evt skje med dei under lagring? Gi dei til nokon som set pris på dei
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Det står 1 år på pakkene. Tror det har noe med at oppsugingsevnen kan bli dårligere om de ligger lagra for lenge. Anonymous poster hash: 7edb8...e98
Mamma_til_2 Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 gi dem til noen som virkelig trenger dem f.eks en organisasjon som samler inn til vanskeligstilte familier.
Cruella De Vil Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Det har jeg aldri tenkt på engang... Men jeg er enig med mamma_til_2; gi dem til en organisasjon som kan gi dem videre til noen som trenger dem.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg vet ikke, men jeg skjønner likevel venninna di litt.. Du sier at dere har et digert lager, og man skal da altså lagre kassevis med bleier i over 1 år, for å bruke de da. Det hadde ikke jeg orket å ha stående heller, så mye plass har vi i grunn ikke at jeg hadde hatt lyst til å bruke så mye lagringsplass på bleiekasser i stor størrelse. Men det kommer jo an på om jeg har misforstått hvor mye det dreier seg om? Det er jo ikke en gang sikkert at ungen hennes bruker bleier når h*n kommer opp i den størrelsen. Min på 2 år har sluttet med bleier og har aldri brukt str 7. Det var selvfølgelig veldig hyggelig av deg, men jeg hadde nok også takket nei, uten at jeg mente noe vondt med det. Hva med å gi bleiene til et krisesenter, en barnehage, et asylmottak eller noe lignende. Evt legge de ut på sånn arveklubb på facebook? Anonymous poster hash: 9a03b...416
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Nei, er ikke holdbar dato på bleiene som jeg har sett
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Nei, er ikke holdbar dato på bleiene som jeg har sett Da har du ikke sjekket godt nok Anonymous poster hash: 7edb8...e98
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Sjekket de Pampers og Liberopakkene jeg har liggende. På Libero står det 3 år fra produksjonsdato. På Pampers finner jeg ikke noe, men vet det ble sagt 1-3 år da bleiekrigen pågikk i 2010. De pampersbleiene jeg har liggende ble kjøpt da og de er blitt en del hardere inni bleien enn normalt. Anonymous poster hash: 7edb8...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå