oslofrk Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Vi skal på første skogstur: Baby 5 uker, 1 grad ute og svær saueskinnspose i vognen. Er det ok med mellomtykkulltrøye og ullbukse, lue og votter, eller bør han ha på mer?
☆☆☆ Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Spørs kor open posen er oppe. Ville vurdert ei strikka jakke utanpå ulltrøya om det er ein tradisjonell pose. Reknar med babyen er i bagvogn og ikkje får vind på seg.
ingjo79 Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Ullgenser eller fleece genser utenpå ulltrøya i tilegg:) kos dere på skogstur!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Min baby ville svettet vekk i en slik påkledning! Men er vel lettere å ta av litt tøy, enn å måtte kle på dem... Anonymous poster hash: 47c25...eb3
oslofrk Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2013 Vognposen er vid oppe, men den er godt nedi vogna, så limt og godt.. Jeg satser på liten ulljakke utenpå ullbukse/body og plukker av om det blir for varmt. Tusen takk for gode svar!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Det kommer an på hvor åpen eller lukket posen er øverst. Hvis den er ganske åpen, ville jeg nok tatt ei lita jakke utenpå tynt ulltøy på overkroppen, tynn ullstrømpis, lue og votter. Men følg med og kjenn i barnets nakke, det jeg skisserer kan for noen barn være mye klær, for andre kan det være litt lite. Kos dere på skogstur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå