Gå til innhold

Her blir det

Anbefalte innlegg

Skrevet

støvsuget og vasket over gulvene hver mandag. Ellers i uken blir det bare ryddet, vasket klær + satt på oppvaskemaskinen. Synes dere det er sjelden? Hvor ofte gjør dere dey selv?

Anonymous poster hash: d04ba...a9e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å støvsuge hver 2-3 dag. Har kattunger som herjer en del og blir fort litt gris rundt ovnen, innfor døra og på teppet under bordet OOgså etter både barna og meg. Rydde gjør jeg nesten hver dag og vasker klær flere ganger i uka. Må innrømme at jeg tenker lite over hvordan andre holder sitt hjem rent og ryddig.

Skrevet

Her blir klesvasken teke i skippertak, kjøkken og bad tatt ved behov og resten når det blir flaut mykje rusk og støv. Har ikkje kapasitet til meir som høggravid, og det er jaktsesong.

Mamma og svigermor kjem i morgon og vaskar til oss, eg er frista til å gå over med støvsugar før dei kjem. Bra eg ikkje er i form til det..

Skrevet

Det er vel ikke for lite. Vi har hund, så jeg må ta gulvene ca annenhver-tredjehver dag, men sjeldent jeg gidder å vaske dem mer enn ei gang i uken med mindre det er synlig skittent. 

Rydder hver dag, tar oppvask hver dag, klesvasken tar jeg når det er nok skittentøy til en relativt full maskin. Støvtørking er jeg derimot blitt slapp på de siste månedene, så det tas når jeg en dag oppdager hvor mye støv den sorte kommoden har på seg... (så kanskje hver 14. dag, og av og til så sjeldent som en gang i mnd). 

Anonymous poster hash: b39cc...e92
Skrevet (endret)

Tar en skikkelig grundig husvask hver 14 dag. Ellers ved behov. Støvsuger under bordet og tepper flere ganger i uka. Kjøkkenets overflater shines hver dag. Badet vasker jeg 1 gang i uka. Rydder hver dag.

Da holder det seg ganske ryddig og rent her til en hver tid :)

Endret av Isola&Lille+julegave
Skrevet

Vaskehjelpen vasker hver fredag slik at det er rent og fint overalt til helgen. Ellers så vasker jeg klær ved behov, rydder og vasker opp hver dag, støvsuger hver dag da vi har hund, og jeg pleier å ta en kjapp vask på badet i begynnelsen av uken i tillegg til den grundige vasken vaskehjelpen gjør hver fredag.

Anonymous poster hash: 31ed3...7f3
Skrevet

Rydder, støvsuger og vasker klær hver dag, kjøkkenet og badet shines hver dag ellers så prøver jeg og få vasket gulvene i hele leiligheten en gang i uka, barnas rom ryddes og støvsuges hver dag.

Skrevet

Eg tek det ved behov. Blir til at eg støvsuger eit par gonger i veka, og vaskar gulva når eg føler for det. (1 gang pr 1 eller 2 veke). Vaskar badet 1-2 ganger i veka. Tørker støv kvar veke - i alle fall der ein ser det godt;)

Skrevet

vaskedama gjør jobben grundig en gang i uka.. utover det rydder vi hver kveld, tørker over bord, kjøkkenbenk osv. Vasker innimellom gulvet under spisebordet med våtmopp - med to barn på 1 og 3 så er det ofte MYE søl på gulvet etter måltider..

vasker kanskje over vask og do på badet hvis det ser skikkelig støvete og ekkelt ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...