Isola&Lille+julegave Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Lurer på hvordan det er å ha 2 eller 3 små barn alene? Hvordan fungerer hverdagen? Dere som har 2, ville dere ønsket dere ett barn til alene? Tror dere at det hadde gått bra? Og dere med 3, ville dere stoppet på 2 hvis dere viste at dere måtte gjøre dette alene?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg er alene med 3 barn. Er selvsagt ingen drømme situasjon. Men det går fint, jeg har 2 barn en uke og 3 den andre. De ukene hvor jeg har alle 3 er selvsagt de travleste.. Dette da den eldste er en del år eldre, og har lekser, fritidsaktiviteter og sånn. Hverdagen med både 2 og 3 barn alene er veldig travel. Jeg har aldri tenkt jeg skulle ha mer enn 2 barn, men fikk dobbelt opp sist. Men hadde jeg hatt 2 hadde jeg nok ikke gått bevisst inn for å få enda en alene når jeg vet hvor travelt det er. Men kan jo selvsagt ikke vite uten å ha vært i situasjonen selv! Anonymous poster hash: 221c6...04b
mamma'n til 2 :) Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg er alene med to små,de er tette i alder. Det går egentlig greit. Nå er minste 1 år,og største litt over 2 år. Da det var en nyfødt og en på 14mnd var det fryktelig hektisk,og med kollikbaby og null avlastning,var jeg veldig sliten. Det er fortsatt hektisk,særlig kveldstell når begge er trøtte, men det går. Ser frem til de er et år eller to eldre da :-) men er utrolig mye kos også,og de er sterkt knyttet til hverandre nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå