Gå til innhold

Hei jenter, lenge siden sist! (Liten solskinns hilsen)

Anbefalte innlegg

(Legger til kommentar da jeg ikke får opp det jeg har skrevet)

Heisann <3

Hvordan går det med dere? Nå er det ei stund siden jeg har vært inne her og jeg skulle skrive til dere for 3 mnd, men tiden flyr og hukommelsen svikter litt når det gjelder nettet

For 2 år siden hadde jeg mitt andre uttak, rundt 10 tiden torsdag 20.10.11! Dette var på riksen, første runde var i tromsø uten noen vidunder!

Tiden gikk og ca 2 uker etter innsetting viste testen svakt positiv og nøyaktig 9 mnd etter uttaket kom vesle mirakelet vårt som vi hadde venta sååå lenge på! (Nærmere 9 år)

Idag er vesla 1 år og 3 mnd, hun så dagens lys 6 dager på overtid: 20.07.12 ❤

Vi stor koser oss masse, hun er ei blid og fornøyd jente dagen lang, reiste seg i en alder av 6 mnd og 4 dager, gikk alene når hun var 10,5 mnd! Hun har vært tidlig ute med det meste, bortsett fra tenner - men det var helt ok mtp ammingen selv hun var snill der og :)

Nå prater vi stille og rolig om ett søsken forsøk mot sommeren, det blir spennende... Til tross for at jeg sa ALDRI mer pga av ett ganske tungt men samtidig fantastisk svangerskap, og en ukes lang fødsel med på følgene av nyrestein +++... Men absolutt verdt det ❤ Så misforstå meg rett, jeg klager absolutt ikke over det tunge og vonde mens vi ventet og ruget <3 og nå håper jeg at vesla kan få ett søsken, og har stor tro for at det er greit å ikke være "alene" :)

Håper det er mange her fra min tid som har fått eller snart får sitt vidunder, tenker masse på dere <3

Stor klem fra meg og vesla :-)

Fortsetter under...

Så koselig med hilsen! Jeg husker deg godt da jeg har vært på forumet her til og fra i mange år!

Så bra alt går fint med dattera di. Det er en gave å få barn. Slitsomt er det, men samtidig fantastisk vidunderlig!

Lykke til med søskenforsøk når den tid kommer! :-)

Så koselig, Alvepia, husker deg fra her inne!! Jeg har en sønn på 8 mnd etter tre ferskforsøk, og et svangerskap med ekstremt mye smerter. Men, som jeg sa der jeg satt i sofan og ikke klarte komme meg opp uten hjelp, at selv om jeg har vondt, så er jeg tvers igjennom lykkelig og heldig!! :D

Masse lykke til med søskenforsøk!! Her blir det nok ikke med det første, vi nyter tilværelsen som den er akkurat nå, men har 4 på frys når den tid kommer! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...