Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 For 1 år siden ble jeg uplanlagt gravid på et vanskelig tidspunkt, vi hadde alt for mye å gjøre, hadde nettopp blitt sammen og hadde et avstandsforhold. Han var borte på jobb hele tiden mens jeg var gravid, tok abort og kom ikke hjem fra jobb før 2 mnd etter aborten. Jeg slet mye i den tiden, ville egentlig ikke ta abort, han så ikke for seg hvordan det skulle gå med et barn nå og enden på visa var at jeg tok abort selv om jeg ikke ville. Da han kom hjem og vi endelig fikk pratet ordentlig om det, viser det seg at han var litt usikker om abort var det riktige der og da, men han ender på at det var rett avgjørelse. Nå går jeg rundt å tenker oå det nesten daglig, klarer ikke å glemme og ønsker det var ugjort. Føler jeg har et barn for lite( vi har begge barn) og ønsker veldig et barn til selv om det ikke blir det jeg valgte bort.. Men, jeg har til nå ikke turt å ta det opp med han, redd for reaksjonen tror jeg. Hva hvis han absolutt ikke vil ha flere(er ganske sikker på at han ikke vil) og jeg går med et så stort ønske om flere barn? Vil jeg klare å glemme mitt ønske å gå videre i forholdet eller vil jeg ende opp bitter? Vi er ikke så unge lengre så om noen år er toget gått for min del. Jeg er allerede bitter på han pga aborten, vet jeg gjorde det selv men er bitter uansett.. Uff, mye babbel dette, men noen som har opplevd det samme?? Anonymous poster hash: ec165...d99 Anonymous poster hash: 8e188...aef
Love my kidz Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Se på det sånn at det var greit å ta abort den gangen, dere hadde nettopp blitt sammen så lite visste dere om forholdet ville vare. Nå når det hat gått et år så vet dere jo mer at dere vil satse på hverandre og det er en naturlig ting å ville ha barn sammen. Ikke tenk så mye på fortidens valg, sats på nåtiden og fremtiden og lag dere et barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå