Gå til innhold

Trenger Londontips :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise til London på onsdag, og har vært fer før for mange år siden. Så slike typiske turistgreier, det orker jeg ikke dra å se på ;-)

Men er det en god musikal jeg kan dra på?

Originale butikker til å shoppe i? Barneklær, klær til voksne menn og kvinner, klær til gravide.

Gode restauranter?

Noen shoppingsentre som jeg mååå ha med meg?

:-) :-) :-)

Anonymous poster hash: ee15c...e95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat vært i London to dager og tiden gikk i mye shopping.

Plassen vi bodde denne gang var genial. Like ved Soho og Covent Garden så rusleturer, kafebesøk og ta seg en øl og slappe av foregikk der.

Var også på showet "We will rock you". Like rundt hjørnet for hotellet vårt. Kjempekjekt show, bestilte billetter dagen før.

Kjekkeste var imidlertid nærheten til Oxford street. Jeg shopper masse barnetøy og basistøy til meg selv på Primark. Den lå 2 min fra hotellet så jeg kunne kjapt gå inn med tunge handleposer underveis.

Ellers shopper jeg endel på Marks&Spencer og Hamleys til ungene. Gap Kids hadde bra salg, fikk mange barnegensre til 50,- stykket.

Selvsagt masse kjekke dyrere butikker men jeg elsker "gode kjøp" der jeg får masse for pengene.

Vi elsker biff og spiste på Angus steak House på Oxford street.

Sirlion biffen smeltet på tunga og var vanvittig god :-)

God tur, London er gøy!

Anonymous poster hash: a64fe...bd5

Skrevet

Musikal: Du MÅ se løvenes konge! Den var bare helt fantastisk, jeg ble FULLSTENDIG bergtatt, mistet pusten! den var så flott og imponerende! Jeg gikk der med barna, men det var vel nesten mor (meg) som ble mest begeistret, selv om barna også syntes den var utrolig bra

Her er trailer fra forestillingen:

Anonymous poster hash: 1e261...d7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...