Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Holder på å bli gal. Holdt på med utredning i over et år og det er bare masse venting, vondter og dårlige nyheter. Levd hele livet så langt for barn og tanken om en dag å få bli mamma... Men tror ikke jeg vil få oppleve det... Har prøvd det meste for å ikke la det overta hverdagen, men ingenting funker Anonymous poster hash: 5abd1...2ea
Moosh Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Huff. Føler med deg. Hvor gammel er du da? Håper det snart klaffer for dere. Klem.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg er "bare" 24, men vi har prøvd lenge. Er gift og har både utdanning og jobb begge to. Til og med et ekstra soverom til babyen vi trodde vi skulle få. Takk Moosh Anonymous poster hash: 5abd1...2ea
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Kjenner følelsen. Har selv fått 2 barn ved IVF behandling. Det er en beintøff prosess, men prøv å ha målet i sikte, og når utredninger er ferdige og dere får hjelp, så letter det litt, da legger man liksom problemet over i legenes hender og man kan begynne å nyte sexlivet igjen. Det er mye venting i prosessen, og utrolig tøft. Med de aller aller fleste lykkes, heldigvis finnes det god hjelp å få! Mine perfekte ivf gutter var virkelig verdt 3 år med prøving og alle forsøkene:) Nå prøver vi på nr 3- Selv om jeg vet hvor syk jeg blir, hvor hardt det er, hatt en SA og to neagative forsøk siden vi begynte i fjor høst med søskenforsøk. Skulle egentlig stoppe nå, men tror ikke jeg klarer å gi opp enda:) Så blir nok flere forsøk, og mindre penger i lommeboka:) Mitt råd er å leve, ikke sett livet på vent. Reis, gå ut med venner, få tiden til å gå. Ikke lukk deg inne med alle de vonde tankene, prøv å ikke skyv gravide venninner vekk, ta heller del selv om det gjør vondt. Og ikke vær redd for å ta imot all hjelp dere kan få for å oppleve å få barn. Jeg ønsker dere masse lykke til! Om dere må ha IVF, så er vi mange tøffe damer med masse gode og vonde erfaringer inne på assistert befrukting her inne, og der er det utrolig godt å være, en fin gjeng som holder hverandre oppe og heier på hverandre. Lykke til med prøvingen, og ikke mist motet, det blir deres tur, og når du får lille babyen din, var all ventingen verdt det, det kan jeg love deg! Anonymous poster hash: 872ed...e3a
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Vil bare gi deg en klem og si at du ikke er alene. Lykke til videre Anonymous poster hash: 62965...32a
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Gir deg en klem. Vet så altfor godt hva du går gjennom! Vi prøvde og prøvde på alle mulige måter og etter 8 (!!) mislykkede IVF behandlinger, bestemte vi oss for å adoptere. Dette igjen var en lang og tung prosess, men vi fikk ei lita jente Jeg er veldig fornøyd med avgjørelsen, og har funnet ut at man trenger faktisk ikke bære frem barnet selv for å bli mamma! Dette barnet er vårt, og vi har det helt fantastisk! Blir jeg litt misunnelig når jeg ser store gravide struttemager- ja! Blir jeg misunnelig når jeg hører om revning, såre brystvorter og halsbrann- nei Anonymous poster hash: 4e058...edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå