tuss2011 Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Noen som kan forklare meg? Må jeg ha en konto der inne? Hvordan betaler jeg? Er alle trygge å kjøpe fra? Noe annet jeg bør ta hensyn til? På forhånd takk for svar
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Ja, du må ha konto. Du må også ha paypal-konto, de fleste selgerne forlanger denne betalingsmetoden. De første gangene jeg handlet brukte jeg den norske versjonen, når jeg fikk taket på det og hadde skjønt hvordan det fungerer kunne jeg også bruke de andre versjonene. http://www.ebay.no/ Anonymous poster hash: 6899f...902
Halloween Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Du må ha en konto, ja, og et tips jeg kan gi deg er å se på karakterene til de som selger varen. En selger med mye minus ville jeg nok tenkt meg om et par ganger. Du kan betale på flere måter, men de fleste bruker paypal, som er en sikker løsning når du skal betale
tuss2011 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2013 Takk for svar Kan jeg spørre hvorfor du gikk vekk fra den norske siden? Er det andre produkter der?
GeeGee Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg bruker den amerikanske siden, www.ebay.com, men vet andre bruker den norske eller engelske siden, men jeg synes den amerikanske virker billigere. Må opprette konto på Ebay første gang du handler. Du kan bruke kredittkort (Visa/MasterCard), men det går også an å bruke PayPal. Jeg har i det siste bestilt kalendergaver, er det greit med fri frakt Når du har søkt på det du ønsker, kan du velge å sortere etter laveste pris først, frakt og pris på varen inkludert, det er ganske lurt. Det går an å by på varer, men også å velge ut bare de varene du kan kjøpe med en gang. Jeg synes det er greiere, ihvertfall når jeg kjøper små, billige ting (hak av for Buy it now). Det er også lurt å velge selgere som har høy prosent fornøyde kunder, gjerne over 95%. Lykke til
tuss2011 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2013 Du må ha en konto, ja, og et tips jeg kan gi deg er å se på karakterene til de som selger varen. En selger med mye minus ville jeg nok tenkt meg om et par ganger. Du kan betale på flere måter, men de fleste bruker paypal, som er en sikker løsning når du skal betale Minus? Som i dårlig rating? Er det mye svindel der inne så man utelukkende bør handle hos de med gode tilbakemeldinger? Og hva kan skje? Man betaler og aldri får varen? Ellers ikke noe, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Meld deg inn i gruppen ebay ebay ebay på facebook. Der står det enkelt forklart hvordan du går frem første gangen. Anonymous poster hash: cf0e4...f99
Halloween Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Eks 99.6% Positive feedback, det bør være sikkert. så ja det er endel svindel der og går og du kan risikere å ikke få varen. Endret 20. oktober 2013 av Halloween
tuss2011 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 20. oktober 2013 Ok, da tror jeg jeg er rustet til å handle der i morgen Har lyst nå, men ligger å knotter på mobilen og jeg har ikke Paypal-konto fra før, så jeg må nok vente tusen takk for svar, dere er supre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå