Gå til innhold

Når dere tar ut av oppvaskmaskinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tar dere ut først?

Det oppe eller nede i maskinen?

Jeg M Å ta ut det som er nede først :D

Bare lurer ;)

Anonymous poster hash: 322f6...388

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nederst først! :)  

Anonymous poster hash: fe144...090
Skrevet

Her er det straks 10-åringen som tar ut oppvasken, 

så tror ikke han har noe særlig system på det.

Skrevet

Nede, for hvis tingene oppe fortsatt er litt våte, eller det har kommet vann oppi noe av det (plastskåler, topper til tåteflasker osv. har litt tendens til å snu på seg og få vann oppi seg), spruter/søler det lett på tingene nede når jeg drar ut skuffen oppe.

Derfor begynner jeg nede... ;)

Anonymous poster hash: 56347...f48
Skrevet

nederst først, slik at hvis noe av det over drypper når det taes ut, blir ikke det under vått.  men hadde ikke dødd hvis noen gjorde det motsatt... har derimot problemer med dorullen inn..

Anonymous poster hash: 2b4a7...55f
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nede, for hvis tingene oppe fortsatt er litt våte, eller det har kommet vann oppi noe av det (plastskåler, topper til tåteflasker osv. har litt tendens til å snu på seg og få vann oppi seg), spruter/søler det lett på tingene nede når jeg drar ut skuffen oppe.

Det hun sa

Skrevet

Jeg tar ut det nederste først, for da kan jeg fylle den opp med det som skal nederst før jeg starter oppe. :)

Hadde jeg tatt det øverste først, så hadde jo det rene nede blitt skittent når jeg tok inn det skitn igjen.. :P

Anonymous poster hash: 8c33f...a69
Skrevet

Jeg tar ut det nederste først, for da kan jeg fylle den opp med det som skal nederst før jeg starter oppe. :)

Hadde jeg tatt det øverste først, så hadde jo det rene nede blitt skittent når jeg tok inn det skitn igjen.. :P

Anonymous poster hash: 8c33f...a69

Akkurat samme greia her ;)

Begynner nede med å ta ut det rene og så tar jeg inn det skitne nede før jeg gjør det samme oppe :) 

Skrevet

Det hun sa

Her og.

Skrevet

Hm... Jeg vet sannelig ikke! Har aldri tenkt over det.

Skrevet

Nederst først, også håper jeg at jeg rekker det før ettåringen kommer og hjelper meg ;)

Skrevet

Haha, alt man tenker over her inne!

Jeg tar først alt oppe som skal på venstre side av kjøkkenet deretter alt nede som skal til venstre, deretter alt oppe som skal på høyre side av kjøkkenet og så det som er nede som skal til høyre...!

Hehe. Gidder tydeligvis ikke forflytte meg mer enn nødvendig når jeg tar oppvasken..!

Anonymous poster hash: a2ae5...d9a

Skrevet

Det hun sa

Her og.

Det de sa

Skrevet

Jeg tar øverste først. Argumentet til flere her med at det nede da kan bli vått skjønner jeg ikke, fordi den skuffen er jo inne ennå, jeg skyver ut kun en skuffe i gangen ;)

Skrevet

Jeg tar øverste først. Argumentet til flere her med at det nede da kan bli vått skjønner jeg ikke, fordi den skuffen er jo inne ennå, jeg skyver ut kun en skuffe i gangen ;)

Selv i min Bosch toppmodell oppvaskmaskin klarer jeg ikke å trekke skuffene helt ut, slik at muligheten for å søle ned på det som står under er der. Derfor er jeg opptatt av dette. :)

Skrevet

Jeg tar ut glassene først pga de er raskest å sette på plass, så bestikk så fat så dilldall så former og gryter. Gjør det sånn pga at det er bedre tidsmessig pga hvor i kjøkkenet de forskjellige tingene skal plasseres.

Skrevet

Oppe først :) 

Anonymous poster hash: 14207...c71
Skrevet

Jeg trodde alle tok ut oppe først jeg hehe... Ingen grunn, bare gjør det :)

Skrevet

Det hun sa

Her og.

Det de sier.

Anonymous poster hash: 4bd96...bd3

Skrevet

Nederste først, så slepp eg å få hjelp frå lisja.

Skrevet

jeg MÅ ingenting,men som regel tar jeg nederst først. Er vel fordi at det noen ganger er vann igjen i kopper og andre ting øverst,og tar man den skuffa først, drypper det på det nederste... :)

Anonymous poster hash: cc98f...0f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...