Gå til innhold

Æsj, nå er magen så stor at alle mammabuksene har blitt for trange!

Anbefalte innlegg

jeg har kun gått opp 6 kg, er i uke 34+0 i dag og magen er så stor at mamma buksene jeg har brukt har blitt for trange. det er kjempe vondt å ha dem på. har blitt for trange over lårene også :/ huff.. hva skal  jeg ha på meg de siste ukene nå da? thights og joggebukse? uff... så lite lekkert!

*dagens sytetråd*

forresten er jeg møkklei :P

Fortsetter under...

Samma her! Følte buksene alt var trang i uke 30, bare øker på her, stor som en hval :P Tror du du blir å føde før eller etter termin din? Hva har du gjort tidligere? Greit å stjele seg fri et par uker å føde i uke 38 tenker jeg :P

Anonymous poster hash: 4a347...a67

Jeg har fått veldig mye vann de siste ukene og gravidbuksene strammer sånn over legger og lår, så her er det joggebukse og tights for alle penga! Tenkte først på å kjøpe en gravidbukse til i større størrelse men innså at for de siste ukene er det helt legitimt å ikke bry seg så hardt om bekledning  ;)

Anonymous poster hash: 4cb8a...d7c

jeg har ikke så mye å ha til thigts eller, det som gjør det så stygt :P hehe...

jeg har født ganske nærme termin de gangene termin stemte med min mens termin. første gang spriket det med 3 uker.. jeg viste det var feil ,,men de nektet. ble satt i gang 14 dager etter menstermin da pga stort barn :P nå har jeg termin 2 des i følge mens, og gravidtest, men de har satt meg 16 dager tilbake noe jeg vet må være feil.. så regner med hun kommer rundt 2 en gang jeg altså! =)

¨"Godt" å se det ikke er bare meg. Buksene passer fortsatt, (såvidt), men toppene begynner å gli oppover nå. Ikke spesielt gøy. Må dra og dra I dem slik at jeg ikke skal bli seende ut som disse store ølmagemennene med skjorter som ikke når heeelt over vommen ;)  Hva tenkte jeg på da jeg kjøpte klær I str L, når jeg visste jeg ventet tvillinger ? Burde ha kjøpt xxl I steder hehe. Å finne noe å ha på seg er er lite mareritt. Enten ser du ut som en innstappa pølse, eller som et telt. Taits kan jeg heller ikke bruke, da fryser jeg jo I hjel. :P Har hele tiden sagt at jeg ikke skulle bli slik joggebukse gravid som ser tjafsete og sliten ut, men må vel bare bite I meg ordene hehe. snart 30 uker fullgått å siden jeg neppe kommer å gå til terminen så vet jeg ikke hvor mye penger jeg har lyst til å investere fremover. Er nok av andre ting jeg trenger å bruke pengene på ;-)

Annonse

samme problem her! :) er vel kun 1-2 par bukser som passer nå men jeg gidder ikke å bruker penger på nye bukser så seint i svangerskapet.

det går for det meste i joggebukser her også! har for øvrig ikke så mange av de heller så jeg har igrunn et lite klesproblem :P

Så lei mammabukser!!!

kom jeg over noe genialt på H&M... Knelang trikotkjole med lange ermer... Sinnsykt myk og gå i, ingenting som strammer- fin til hverdag med en tykk cardigan til og tykk strømpebukse, bruker de på jobb med dressjakke også... Og beste av alt- har plass til magen til siste slutt, og allikevel kan den og brukes etter fødsel :) kjøpte en i alle tre fargene de hadde :P 149 kr.

Fant ikke bilde på nett, men anbefales på det sterkeste :)

Så fint for henne da:)

hadde det sett ut som om jeg var 12 uker på vei, når jeg faktisk var 34,hadde jeg bare synes det var trist... Da hadde jeg nok sittet i sofaen foran tv'n med vilje i håp om å legge på meg..

Nå kan man jo ingenting for at man ikke får så stor mage da.. er ikke så veldig hyggelig når andre sier at det er stusselig med sånn liten mage.. jeg får høre det hele tiden at magen min er så liten, og det høres jo ikke akkurat ut som et kompliment.. det er verken hyggelig å få høre at man har stusselig liten mage eller at man ser ut som en hval vel...? Ufint å komme med sånne kommentarer om andres mage

Anonymous poster hash: 5ba2b...540

Alle har ulike mager. Ingen er stusselige og ingen er for store eller for små. Jeg er også lei av alle magebemerkningene - får omtrent hver dag høre at jeg har såååå liten mage. Nå svarer jeg bare "ja, den kommer i alle fall ikke i veien". Jeg var godt trent da jeg ble gravid, trent mye core-muskler og løping, så legen mener at det er sterke magemuskler samt at jeg er førstegangs som gjør at jeg fremdeles har liten mage. (ca. uke 30 nå). Jeg er ikke langt unna FF sin mage. Så det er ingenting med magestørrelser som er unaturlig!! Og livmora mi var faktisk litt over den midterste streken på forrige kontroll.

Anonymous poster hash: 12abf...e1b

Annonse

Har også kapitulert til tights og kjoler.. Men fant en mammabukse som var utrolig god i størrelsen og jeg kunne faktisk gått ned en str. på den jeg kjøpte - sjekk ut: (jagger pants)

http://www.happymum.no/1,Bukser.html

For dere som ønsker litt smekrere kjoler sjekke ut:

http://www.happymum.no/1,Kjoler.html

Kom også på at disse har lekre vinterjakker :-)

www.happymum.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...