Gå til innhold

Kan fastlegen hjelpe meg med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til legen til fredag pga. sykmelding osv., men jeg lurer på om jeg skal spørre henne om hun kan hjelpe meg med kosthold også.

Jeg går på Cipralex nå, fikk Tolvon, men disse kunne jeg ikke bruke for jeg ble så ruset at jeg hadde ikke fått med meg om huset mitt brant ned engang.

Etter jeg begynte på Cipralex begynte jeg å gå opp en del i vekt. Så måtte jeg bytte p-pillemerke også og da gikk kroppen min bananas og på en måned har jeg gått opp 3 kilo etter jeg kuttet ut godteri, brus etc.

Føler nå at jeg trenger hjelp før jeg blir for tjukk og vurderer derfor å spørre fastlegen. Kanskje det hjelper på motivasjon og jeg kan være strengere om jeg faktisk må dra tilbake til henne for kontroller om jeg faktisk føler planen? Bør jeg ringe å si ifra om at jeg kommer til å spørre om det før fredag?

Anonymous poster hash: cbdf9...960
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe som fastlegen bør være interessert i å hjelpe med! Men det tar gjerne litt tid med en sånn samtale, å komme i gang og lage en plan. Jeg ville nevnt det på den timen du har og bedt om en ny samtaletime. Kjempefint at du spør om veiledning synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...