Gå til innhold

Tovede strikkeunderlag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lagd dette, og vet hvor mange nøster med garn man trenger? :-) Tenkte bruke fritidsgarn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke laget selv men fått av min mor. Hun sier det beste er ull og strikke det 3 ganger den str du vil ha og deretter tove det (men det viste du helt sikkert). Lykke til, og håper du får svar av noen her som faktisk kan strikke :)

Anonymous poster hash: e9c67...5dc
Skrevet

Ja, tenkte å bruke fritisgarn da :-) regner med jeg bare skal strikke den stooor da.:-)

Skrevet

Fritidsgarn er fint å bruke. Strikk med pinne 5 1/2. Legg opp 80 masker og strikk ca 58 riller. Fell de midtre 20 maskene og legg de opp igjen på neste pinne, så får du håndtak. Strikk 5 riller til før du feller løst av. Toves i maskinen og strekkes til og tørkes flatt. Blir akkurat passe store og varmer godt i rumpa :-)

Skrevet

Fritidsgarn er fint å bruke. Strikk med pinne 5 1/2. Legg opp 80 masker og strikk ca 58 riller. Fell de midtre 20 maskene og legg de opp igjen på neste pinne, så får du håndtak. Strikk 5 riller til før du feller løst av. Toves i maskinen og strekkes til og tørkes flatt. Blir akkurat passe store og varmer godt i rumpa :-)

Suuuupert! tusen hjertelig takk! 4 nøster ca da? :-)

Skrevet

JEg har strikket i Eskimo og brukt 4 nøster! =)

Skrevet

Jeg har laget disse. Kjempeflotte :)

Skrevet

Hvordan tover dere da? 40 grader? Med vanlig vaskepulver?

Anonymous poster hash: b6071...17d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...