Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 ...at hver gang kengumamma åpner kjeften så blir hun lynsjet? Hvorfor får ikke hun lov til å ytre meningen sin uten at klagekoret setter i gang? Jeg synes dette er på grensen til mobbing. Anonymous poster hash: 3f7c0...f44
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Hahaaha! Tok lang tid før jeg forstod at det ikke var Ole Brumm du snakket om.. Anonymous poster hash: e2c9f...1ef
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Hva mener du? Anonymous poster hash: 3f7c0...f44
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Enig. Synd, for hun har mye godt å si. Anonymous poster hash: d5d88...13d
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Det får jo enhver nickbruker som våger stikke huet sitt fram og gå litt på tvers av det hønsehuset her mener. Kengumamma har sterke meninger og tør stå for dem, det er det mange som ikke tåler. Juliea og Sug Lut m.fl opplever/opplevde det samme. Jeg har sansen for Kengumamma jeg, selv om jeg slett ikke alltid er enig. Det gjelder også de andre jeg nevnte. Jeg skjønner ikke greia med å legge folk for hat bare fordi de mener noe annet enn en selv eller er litt hvasse i pennen innimellom. Anonymous poster hash: 69b89...1c8
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Det er jo fair å ikke være enig, men sånn som folk behandler henne nå er ikke ok. Hun kommer jo til å forsvinne slik som resten av de "tøffe". Anonymous poster hash: 3f7c0...f44
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Kengumamma har sterke meninger og tør stå for dem, det er det mange som ikke tåler. Juliea og Sug Lut m.fl opplever/opplevde det samme. Anonymous poster hash: 69b89...1c8 Ikke sammenlign Kengumamma med Juliea og sug lut da. Kengumamma har sterke meninger om ting hun brenner for, og hun er aldri ekkel med vilje så langt jeg har sett. Anonymous poster hash: d5d88...13d
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Kengumamma har sterke meninger og tør stå for dem, det er det mange som ikke tåler. Juliea og Sug Lut m.fl opplever/opplevde det samme. Anonymous poster hash: 69b89...1c8 Ikke sammenlign Kengumamma med Juliea og sug lut da. Kengumamma har sterke meninger om ting hun brenner for, og hun er aldri ekkel med vilje så langt jeg har sett. Anonymous poster hash: d5d88...13d Jeg synes ingen av de nevnte har oppført seg ekkelt, men de har blitt utsatt for mye hets. Anonymous poster hash: 3f7c0...f44
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Kengumamma har sterke meninger og tør stå for dem, det er det mange som ikke tåler. Juliea og Sug Lut m.fl opplever/opplevde det samme. Anonymous poster hash: 69b89...1c8 Ikke sammenlign Kengumamma med Juliea og sug lut da. Kengumamma har sterke meninger om ting hun brenner for, og hun er aldri ekkel med vilje så langt jeg har sett. Anonymous poster hash: d5d88...13d Jeg synes ingen av de nevnte har oppført seg ekkelt, men de har blitt utsatt for mye hets. Anonymous poster hash: 3f7c0...f44 Juliea har flere ganger vært ekkel og nesten ondskapsfull Anonymous poster hash: a3249...a44
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Juliea vet jeg ikke hva har sagt, har hørt navnet bare. Luten er vittig og har snert. Kengumamma er kun oppgulp av sure, bitchy kommentarer. Null vidd, bare hatske utsagn. Skjønner godt at hun får høre det. Anonymous poster hash: d4dc4...25a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå