Gå til innhold

Hva slags vinterdress har din treåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt inspo. Er fornøyd med reima, men prøvde den i butikken på henne og passformen var ikke så optimal på kroppen hennes i år syns jeg. Nå leter vi etter en hel dress med strikk i livet

Anonymous poster hash: 8954b...36b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte didrikson ifjor til jenta som nå er 3.5 år. Storfornøyd med den, så nå har lille og fått seg en slik.

Skrevet

Her er vi veldig fornøyd med Isbjørn of Sweden

Skrevet

Min smale jente hadde dress fra Polarn o Pyret de første årene, de har strikk i livet og vi var veldig fornøyd. I fjor kjøpte jeg ticket to heaven, var veldig fornøyd med den også. Da var hun fire.

Anonymous poster hash: de8d7...7da

Skrevet

her i huset er vi helfrelst på Troll.

Anonymous poster hash: abf99...798
Skrevet

Vi har Vill fra G-sport, og er godt fornøyd. Har også en fra Reima, og kjøpte Vill-dressen for å ha i reserve/ekstra. Foreløpig henger Reima-dressen i skapet, mens Vill dressen er i bruk daglig. Veldig fornøyd så langt. God strikk i livet, ikke for stiv og tung, men varm og vanntett uten at frøkna blir klam. Vi har bare hatt en et par uker da, men så langt i hvert fall. Kosta også bare 400 kr på salg :) Hovedgrunnen til at Vill-dressen så langt er foretrukket er passformen. Hadde reima i fjor også, og har ingen negative erfaringer med Reima heller. 

Eneste er at Vill ikke har lommer- savner lommer til å legge vanter/votter i når de ikke er i bruk, men med på tur.

Skrevet

2 og 5 åring har Troll 3i1 dress, 8 åringen har 2-delt Troll dress.

Er trofaste Troll elskere :-)

Skrevet

Didrikson vant årets test? Tror jeg? 

Jeg falt på reima i år.......... på min 3 åring. 

Anonymous poster hash: a7e2d...176
Gjest Julia1984
Skrevet

Ny Reima og ticketdress etter storebror

Skrevet

Polarn o pyret

Anonymous poster hash: d52ac...d7b
Skrevet

Ej sikke lej og molo

Anonymous poster hash: 7c51d...f20

Skrevet

Kjøpte en Reima Tec+ på salg i vår, så da blir den i vinter. Regner med at det er siste året med Reima, da jeg syns den dressen passer best til de yngste. Har prøvd Troll, mulig det blir den videre, men det avhenger av hva vi finner på salg etter jul! :)

Skrevet

Jeg syns reima blir alt for fort slitt, så det har jeg sluttet å kjøpe. Vi har kjøpt reflex i år, den satt godt på og de har jeg god erfaring med fra storebroren. Vi prøvde også Villdressen, men den som passet i lengden ellers var for kort på ermene.

Anonymous poster hash: d474d...ec1
Skrevet

Troll 3i1 dress til alle tre :) 

Anonymous poster hash: 8e91b...456
Skrevet

mine er 4 og 5, har ticket og miniature. 

Anonymous poster hash: a73af...9ee
Skrevet

Vill :)

Kjempefornøyd med den.

Kjøpt i fjor så blir sesong 2 med den nå.

Varm, myk, tåler mye vann og slaps.

Skrevet

Vi har kjøpt polarn o pyret i år. Strikk i livet på den. Spent på hvordan den er, men virker i alle fall som en varm dress

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...