Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg er 18 uker på vei og helt besatt av vekta mi og å veie meg. Slet med spiseforstyrrelser for 10 år siden og veide 25 kg mindre enn jeg gjør nå, men jeg har aldri vært slank. Nå er jeg aaaalforntung. 160 og 77 kg, har gåttbopp 4 kg hittil. Når jeg ser meg i speilet så elsker jeg det jeg ser. Min stoe gravide og flotte mage. Helt til jeg går på vekta. Hvor mange gram har jwg gått opp i dag tenker jeg hver kveld jeg er helt besatt jeg slanker mwg ikke og spiser sunt. Men jeg har pcos og legger på meg bare jeg ser en brødskive. Derfor så sliter jeg med så at jeg går opp så mye Anonymous poster hash: b7889...f33
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Dette vet du svaret på selv!!! DU skal legge bort vekta selvfølgelig, vekt og alder er bare et tall, det som teller er at du trives med den du er og hvordan du ser ut! Du kan også be jordmor om å ikke opplyse deg om din vekt når du er på kontroller. Anonymous poster hash: 1738a...ea9
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Du bør legge bort vekta, og gjøre som jeg har gjort..! Jeg veier meg ikke på kontroller, men har fått ul for å følge med på at den lille vokser riktig. Anonymous poster hash: 95281...0fa
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Ja, jeg vet jeg bør det. Men jeg liker ikke å miste kontrollen Anonymous poster hash: b7889...f33
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Men hva skal jeg si til jormor da? Være helt ærlig? Anonymous poster hash: b7889...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå