Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg tror jeg har fått et nytt familiemedlem jeg ? den flua som er her er umulig å få knerta, og den har overlevd sååå lenge at den lever vel av matrestene våre tenker jeg ! så slu at han bor på kjøkkenet. Johnny skal han hete... kanskje begynne å dekke på til en ekstra ved bordet... Anonymous poster hash: 571b5...27b
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Den må være i slekt med den som bor her.. Nekter plent å bli tatt livet av. Vet du hvor jeg får kjøpt støyreduserende vinger og en do til han?? Kanskje vi kan introdusere de for hverandre? Slektstreff?? Anonymous poster hash: f8374...5b8
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 haha, ja det er mulig ! Min har i alle fall ikke lært seg folkeskikk enda, og jeg frykter at han bæsjer i både vannglass og mat som står åpent, for han er sjelden inne på badet... - alle de andre har tatt kvelden en etter en siden i sommer, men Johnny trives godt for all del... lurte på om det finnes noen lufttunnel eller noe jeg, som han kan trene i ? mulig han blir litt sliten så han ikke plager oss når vi er hjemme fra jobb.. veldig slitsom.. fint om han hadde holdt seg i ro noen timer om dagen ! bare ikke din er jente, for da blir de enda flere Survivors !! Anonymous poster hash: 571b5...27b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå