Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Han har fått fast føde siden 4 mnd. Hvor mange ganger fast føde pr dag? Pr i dag får han 3 ganger og resten pupp. Ønsker å trappe ned ammingen for så å slutte. Hvor mange ganger ville dere gitt fast føde, og hvor ofte ville dere ammet? Kan jeg begynne å gi fast føde til hvert måltid, men pupp kun morgen og kveld? Anonymous poster hash: ae94f...98e
mama_82 Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg sluttet å amme på dagtid da eldste sønnen min var 6-7 mnd. Han fikk fast føde hvert måltid der to av måltidene var grøt. Jeg ammet morgen, kveld og natt. Fikk beskjed på helsestasjonen at dette var helt greit
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg ga: frokost: grøt melk etterpå for å bli ordentlig mett lunsj: brød + frukt + melk middag: middagsglass kvelds: grøt + melk Anonymous poster hash: 89551...60c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg sluttet å amme på dagtid da eldste sønnen min var 6-7 mnd. Han fikk fast føde hvert måltid der to av måltidene var grøt. Jeg ammet morgen, kveld og natt. Fikk beskjed på helsestasjonen at dette var helt greit Hvor mange måltider trenger de per dag? Blir så usikker nå i overgangen fra pupp til fast føde (ikke hi). Anonymous poster hash: 1c76d...ecc
mama_82 Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg ga pupp på sengen da han våknet, grøt og vann til frokost, brødskive og vann til lunsj, middagsglass og vann til middag og grøt igjen til kvelds. Fikk pupp på sengen før han la seg. Pupp en gang på natt frem til 9 mnd. Mener å huske at vi byttet ut ett grøtmåltid med brød etterhvert fordi han ble så lei grøten. Ikke så lett dette altså, og det som passer den ene passer ikke den andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå