Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Hvilket navn liker DU best? Anonymous poster hash: ba672...bbf
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Like ille begge to. Annenhver jente heter jo det! Finn noe som iallefall er litt unikt. Anonymous poster hash: e65f4...6cf
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg foretrekker Benedikte fordi en av mine beste venner heter det og hun er en fantastisk jente. Anonymous poster hash: f1f6c...12e
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Like ille begge to. Annenhver jente heter jo det! Finn noe som iallefall er litt unikt. Anonymous poster hash: e65f4...6cf Annenhver jente heter absolutt ikke Benedicte. Jeg heter det selv, og har aldri gått i klasse/barnehage eller på fritidsaktiviteter med andre Benedicte. Så der er jeg veldig uenig. Hvis annenhver jente heter Benedicte, lurer jeg på hvor du bor. HI, jeg liker mitt navn veldig godt, men liker også Thea godt! Vanskelig å svare, men jeg tror jeg liker Benedicte best Anonymous poster hash: ccdf7...a4f
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Benedicte ! Thea heter mange ja Anonymous poster hash: 4c285...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå