Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann er i uke 20 og lurer på hva dere har kjøpt av ting å tang til barnet og når dere begynte ???

Anonymous poster hash: 6ec26...92b
Videoannonse
Annonse
Gjest usababy
Skrevet

Er 25+2 i dag.

Kjøpte vogn i første trimester. Usa-ferie uke 14-15 førte til masse babytøy, og fram mot uke 20 hadde vi ordnet med bilseter, stellebord, senger, leketeppe og vognposer + div småting. :)

Siste vi kjøpte var lekegrind, det var forrige uke. Det er jo såå koselig å handle inn! Og veldig greit å fordele utgiftene over flere måneder. :)

Gjest usababy
Skrevet

Feil...jeg er 26+2 i dag. Går fortere enn jeg følger med på :-0

Skrevet

Begynte da prøvingen startet og var ferdig innkjøpt (med unntak av småting som flaskesmokker o.l. i håp om at ammingen skulle gå bedre enn forventet) innen uke 20  :rolleyes:

Skjedd begge gangene nå, er med nr 2 i magen :P 

Fordelte de dyreste utgiftene som stellebord, seng, bilstol slik at vi handlet en stor ting i mnd. 

Anonymous poster hash: 0bb23...32d
Skrevet

Begynte med vogn! Hehe. Den ble handla inn for 1,5 år siden. Har også kjøpt stellepute og et par bodyer, men det er alt. Er 10+5 i dag. Har vært kvalm og spydd i 5 uker, så har ikke fått handla noe mer pga d... Men nå håper jeg å begynne snart igjen! :) satser på at det er smart å fordele utgiftene utover månedene, så skal kjøpe inn d meste før lille nurk er ute :)

Skrevet

Er ca 19 uker, og har ikke kjøpt noe enda :blink: Bestemte oss for vogn og bilstol på lørdag da, men vi venter til etter UL på torsdag med å begynne handlingen.. :)

Skrevet

Jeg er 22+0 i dag og har ikke kjøpt noe. Vogn, bæreslynge og bilsete skal vi arve, så det er på plass, da :)

Anonymous poster hash: eb55d...514
Skrevet

Dere som er igang med handlingen, noen anbefalinger på vognpose? Jeg har termin i mars, og ser for meg at jeg vil trenge pose i max. Mars, april, Mai og juni. Så antar jeg at det holder med ullskinn, gode klær og dyne? Så er det på'n igjen fra høsten av?

Anonymous poster hash: 8a855...a92

Skrevet

Har kjøpt en kommode på badet som skal brukes som stellebord, men den hadde vi kjøpt uansett. Utenom det har vi ikke kjøpt noe som helst. Har det aller meste fra førstemann. Så det er veldig greit :-) men det blir vel kjøpt noen søte små klær når det nærmer seg kjenner jeg meg selv rett

Skrevet

Uke 21 her. Startet å handle inn etter OUL. Bugaboo vogn, bilstol, stelleveske og ullskinn så langt.

Stelleveske: http://www.babybanden.no/products/messenger-bag-pure-brown

Denne ble jeg veldig fornøyd med. Har beige/sandfarget vogn.

Bilstol: http://www.babybanden.no/products/maxi-cosi-cabriofix-ink-base

Vurderer denne vognposen. Fordelen er at den kan brukes opptil 4 år. Noen med erfaringer?

http://www.babybanden.no/products/odenwlder-dunpose-gr3

Skrevet

Noen som har tips på bra nettsider der man kan bestille "alt"?

Anonymous poster hash: 4d2c1...0d9

Skrevet

Jeg har bestilt fra babybanden.no som du ser. Masse tilbud der nå :-)

Noe spesielt du skal ha forresten? Tror jeg har ganske bra kontroll over nettsidene for tiden ;-)

Noen som har tips på bra nettsider der man kan bestille "alt"?Anonymous poster hash: 4d2c1...0d9

Skrevet

Noe spesielt du skal ha forresten? Tror jeg har ganske bra kontroll over nettsidene for tiden ;-)

Noen som har tips på bra nettsider der man kan bestille "alt"?Anonymous poster hash: 4d2c1...0d9

Jeg må ha alt utenom seng.. Men sliter veldig med å finne bilstol f.eks jeg syns er fin.. Vogn blir emmaljunga.

Skrevet

Ser den, ikke alt er nødvendigvis fint :-) På bilstol valgte vi rett og slett en som kom godt ut i test samt kunne brukes på vogna. Så bli det i tillegg en fin bilstolpose i dun eller strikk :-)

Skrevet

Jeg må ha alt utenom seng.. Men sliter veldig med å finne bilstol f.eks jeg syns er fin.. Vogn blir emmaljunga.

Spiller det egentlig noen rolle om bilstolen er fin...?

Skrevet

For meg har det noe å si.

Gjest usababy
Skrevet

For meg har det noe å si.

Jeg syns også det har noe å bety.

Vi ville ha to like stoler til tvillingene, og ville også at de skulle være fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...