Gå til innhold

Flere som mistet sexlysten av cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på denne minipillen i snart 8 år nå og sluttet med den for snart 4 uker siden. Jeg har fått en enorm sexlyst i løpet av de siste 2 ukene. Det kjipe er at mannen er på jobbreise men kommer hjem om tre uker. Er det virkelig disse dumme pillene som har gjort at sexlysten min har vært mer eller mindre fraværende de siste årene? Har ikke hatt noe opphold med de da jeg fikk yngstbarnet for 8 år siden og begynte på de da pga amming. 

Hvis det fortsetter slik så blir det jo en helt ny verden. Og jeg som trodde sexlivet mitt var dødt og over for alltid. JIPPI!!!!!!

Anonymous poster hash: c11f9...632
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjorde jeg. Har inntrykk av at det er ganske vanlig. Bedret seg hos meg også når jeg skiftet merke.

Anonymous poster hash: a8784...c57
Skrevet

min er ihvertfall borte :P kanskje prøve å bytte til vanlig p-pille nå som jeg er ferdig å amme 

Anonymous poster hash: 1c61a...9f4
Skrevet

Håper du har rett, for jeg skal bytte merke så fort ammingen er over! Opplevde det samme da jeg ammet sist, og da jeg sluttet på de ble lysten MYE bedre, trodde først det var spenningen med å lage ny baby.

Anonymous poster hash: 23f24...c87

Skrevet

Ja. De pillene er grusomme!! Aldri igjen..

Anonymous poster hash: 0d91b...428

Skrevet

Både mens og sexlyst forsvant. Aldri mer de pillene for meg i allefall.

Anonymous poster hash: 70bb6...6f5
Skrevet

Godt å høre at flere har opplevd det samme. Da tør jeg å tro og håpe at det er disse pillene som er skyld i at sexlysten har vært fraværende. Og da tør jeg håpe at den nå har kommet tilbake :) :) :)  eneste kjipe er vel at vi må bruke kondom fremover. Men er det noen som har gode erfaringer med ladycomp? eller er det temperaturmålingen veldig unøyaktig?  Tenker å sterilisere meg når jeg har er ferdig med å få barn. Planlegger neste om 1-2 år. H.I

Anonymous poster hash: c11f9...632
Skrevet

Sluttet for fire uker siden og fra å ha negative tanker om sex og null sexlyst til 110x det på to uker var nesten helt grusomt. I to uker nå har jeg gått konstant lystig og det er veldig irriterende.

Men nå er jeg tilbake til normalen og er klar som ett egg til å hoppe på sambo,men da vi av andre grunner ikke kan bruke kondom så må vi pent holde oss til babyprøve-start. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...