Gå til innhold

Hvilken shampoo og balsam og dusjsåpe bruker du, din mann og dine barn?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Ellseve (grønn), eller en frisør shampoo som heter Bed & head, og dusjsåpen jeg bruker er vanligvis palmolive (Tyrkish spa) Mannen bruker Asan trippel (svart flaske), og barna bruker verdens sterkeste bamse produktene.

Anonymous poster hash: 75024...05c

Fortsetter under...

Jeg bruker som regel en Redken eller Bamboo-sjampo og balsam. Biotherm dusjsåpe, som regel en av de blå. Mannen bruker det som står i dusjen, altså det samme som meg. ;) i tillegg bruker jeg en eller annen form for intimsåpe og en ansiktsrens, som regel fra Sisley.

Anonymous poster hash: 6f66a...640

Annonse

Jeg bruker forskjellige schampooer/fra frisør, men ofte palmolive dusjsepe. Barna får div barneschampooer som kan gå inn i øynene, no more tears. Mannen bruker alt jeg bruker.- På femten år har jeg ikke sett han kjøpe manneschampoo he he..Jeg har spurt han om han ikke ønsker å lukte mann etter en dusj. Han svarer han er mann nok fra før..ja ja.

Anonymous poster hash: 011d8...cc1

Jeg bruker Rene Furthere shampo og balsam, L occitane dusjsåpe og asan intimsåpe.

Gutta i huset bruker lano eller hva enn som er på tilbud og de synes lukter godt!

Anonymous poster hash: 6b7da...21e

Bruker Redken shampo balsam og hårkur,unga bruker bamseshampoen .Dusjsåpe dr Greve,den er god og tørker ikke ut huden og kan til og med brukes i ansiktet. Har ikke prob med tørr flassende hudpartier i ansiktet etter at jeg starta å bruke den regelmessig, den er bare gull !Anbefales =)

jeg bruker shampo og balsam fra Beadhed, rosa flaske som lukter bringebær og gir masse volum.

herbal intimsåpe fra Avera/Dr.Melumad og kropp og ansiktsvask fra SebaMed.

mannen bruker trippel fra Asan over alt!

Barna bruker barneserien til Avera/Dr.Melumad. som er hypoallergenic og lusforebyggende =)

Minsten bruker natusan

Eldste bruker en grønn shampoo med bilde av Mikke mus på. (neutral kanskje?)

Mannen bruker head and shoulders, eller min.

Jeg bruker en fra Wella, en sånn stor blå man får kjøpt hos frisør..

Anonymous poster hash: 7b7ad...441

Annonse

Shine tror jeg den heter. Eneste shampooen vi har prøvd som ene barnet ikke reagerer på, så den bruker alle uten om mannen. Han bruker head @ shulders.

Alle bruker lano til kroppen. Denne også siden eneste såpe ene barnet ikke reagerer på. Vi orker ikke ørten forskjellige flasker, at den kan bruke det og den ikke det osv. Så enklest mulig, de alle kan bruke.

Anonymous poster hash: 877c8...e90

Gjest Dr. Grey

Bruker Redken shampo balsam og hårkur,unga bruker bamseshampoen .Dusjsåpe dr Greve,den er god og tørker ikke ut huden og kan til og med brukes i ansiktet. Har ikke prob med tørr flassende hudpartier i ansiktet etter at jeg starta å bruke den regelmessig, den er bare gull !Anbefales =)

Hvilken dr Greve er det? Tror det finnes flere typer? Må prøves! :)

Meg: den shampoen og balsamen jeg har kjøpt ;-) alt fra fructis, bed head, john frieda osv. Bruker som regel Dr.Greve på kroppen.

Mannen: bed head for menn. Han bruker den dusjsåpa som er i dusjen.

Mini: burts bees dusjsåpe og shampo. Noen ganger litt balsam. Langt hår som blir til "ull"

Anonymous poster hash: 90fe5...715

Meg: define argan oil shampoo/balsam og ldb dusjsåpe

Mann: fructis shampoo/balsam og billig dusjsåpe

Barn: anglamark (coop) shampoo og såpe. Svir ikke!

Baby: naaf olje. Atopisk eksem så bader max en gang pr uke..

Anonymous poster hash: dbfa4...e7c

Dr. Grey : Det er faktisk den Dr.Greve sensitiv Intimvask med ph 3, 5.

Huden på kropp og ansiktet mitt digger den for jeg har så sensitiv hudtype.Alt med Laureth Sulphate (det som gjør at såpe shampo og etc skummer) reagerer huden min veldig på og blir tørr, kløende og rød.

Men ikke med den-anbefales til sensitiv hud og itilegg har jeg blitt kvitt allr småkviser og urenheter-huden på ansiktet ser uforskammet fresh ut ;-)

Haha hvem skulle trodd intimsåpe skulle vise seg å være så innhampen bra;-)

Jeg og sønnen min bruker shampoo og balsam fra bead head. Så bruker jeg i tilegg ansiktsskum fra garnier.

Kjæresten bruker en slik tre i en greier til shampoo.

Så bruker vi alle dusjgele fra bodyshop som lukter bringebær :D

Anonymous poster hash: 29b61...633

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...